Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Proszę o poradę

Polecane posty

Gość gość

Nie mam doświadczenia w kuchni, a planuję zrobić chrzciny w domu. Chciałam zapytać czy mogę zacząć przygotowywać pewne rzeczy do jedzenia już w piątek i resztę w sobotę. Tak żeby na niedzielę zostało jak najmniej. Spośród kilku rzeczy planuje zrobić między innymi ogórki z serem feta i papryką, pierożkiz ciasta francuskiego z pieczarkami i roladę serową. Czy farsz pieczarkowy mogę zrobić już w piątek, a pierożki upiec w sobotę, czy ciasto francuskie do niedzieli nie zrobi się wilgotne i nie straci na smaku? Czy farsz do ogórków mogę zrobić w sobotę, tak żeby tylko na szybko dokończyć w niedzielę? Może roladę serową też mogę zrobić w piątek? I w jakiej kolejności wszystko podać? Będziemy w domu po kościele ok. 11.30. czy najpierw podać tort, później ok 13.30 obiad i na koniec przekąski, czy lepiej zacząć od obiadu, ale wtedy musi być on bardzo wcześnie. Dziękuję za porady i przepraszam, jeśli dla kogoś te pytania wydają się infantylne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
farsz pieczarkowy mogę zrobić już w piątek X Nie, bo pieczarki puszczą wode. XXXXXXXXXXX a pierożki upiec w sobotę X Nie, ciasto będzie już niedobre, takie pierozki robi się świeżę, więc zaraz przed podaniem, najlepiej postawić na stół jeszcze ciepłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek P
Ja robiłem chrzciny w lokalu - odciąża to domowników a za 20-30 os wcale dużo się nie płaci. Do tego obsłudze lokalu można prawie zawsze określić potrawy jakie ma przygotować na przyjęcie. Ewentualnie można zamówić catering do domu. Dla zainteresowanych daje linka ze spisem lokali i usług cateringowych: http://chrzcinyikomunie.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach