Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Chcę rzucić studia

Polecane posty

Gość gość

Już nie mogę :( Jestem na ostatnim roku. Do końca został mi tylko semestr i napisanie pracy magisterskiej, ale na samą myśl o tym czuję wewnętrzny bunt. Poszłam na magisterkę pod presją rodziców, którzy zdają się nie rozumieć, że papierek nic mi nie da. Studiuję obecnie filologię obcą. Nawet mnie nie intresuje ten język ani kraj. Z resztą nie umiem dobrze w nim mówić, słabo rozumiem mowę, a po tym kierunku czeka mnie praca w korporacji, najpewniej na słuchawce. A ja właśnie tego nie chcę. Nie dość, że będę mieć problem, żeby się dogadać, to jeszcze nie chcę być typowym korposzczurem, to by mnie zabiło. Nie znoszę też dużych miast, a w takim właśnie bym musiała pracować. Czułabym się po prostu źle w takim środowisku. Mam plan pójść od października do jakiejś szkoły policealnej, żeby przynajmniej jakiś zawód zdobyć, ale zanim to nastąpi, to chyba psychicznie nie wytrzymam :( Ktoś z was tak miał?

Gość gość
Ja rzuciłam studia mając juz napisaną częśc pracy magisterskiej. Nie wytrzymałam psychicznie, zaczęłam tez wtedy chorować. Teraz tego załuję i myslę, że mogłam spróbować wytrzymać. Ale jeśli Ty masz konkretny dalszy plan na życie i wykształcenie, to po co się męczyć. Ja takiego planu nie miałam.

Gość gość
Takiego konkretnego planu to nie mam, zarys raczej. Przeglądałam ofertę kierunków w szkołach policealnych i było coś, co mnie zainteresowało, tylko boję się, że będzie podobnie jak ze studiami. Że odkryję, że to nie dla mnie.

Gość gość
Rób tak jak uważasz :-S :-O

Gość gość