Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

Obsługa w SuperPharm

Polecane posty

Gość gość

W sklepach Super Pharm wiszą tabliczki "Drodzy Klienci, Jesteśmy tu ...... Jeżeli w kolejce oczekuje więcej niż 3 osoby powiedz nam o tym, a otworzymy następną kasę..." I tu obrazek z prawdziwego życia: Pani sprzedawczyni i Pani kierownik, razem przy jednej kasie, "obsługują" jakąś swoją koleżankę przez około 20 min. Słychać to z ich rozmowy. W kolejce w tym czasie czeka około 7-10 osób. Na prośbę o zastosowanie się do wywieszonej tabliczki, pani kierownik, obcesowo, odpowiada, że nie będzie nic robić, bo ona tu "kasę fiskalizuje" (ciekawe co to znaczy?). Dalej, po doczekaniu się wreszcie obsługi w sąsiedniej kasie, okazuje się, że nie ma kodu produktu. I co nam odpowiada nasza pani kierownik? Że możemy sobie tu czekać całą noc, bo nie ma i już i ona nic nie będzie robić. Przypomina mi się MIŚ (nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz). Z powyższego widać, że standardy obsługi w SuperPharm bardzo się obniżyły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×