Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Szukam osoby co mieszka w Anglii i pomoże mi na start. Zapłacę za pomoc.

Polecane posty

Gość gość

Witam mam 26 lat i chce wyjechać do Anglii . Jestem po studiach i szukam tam pracy na stałe. Niestety tu nie mogę niczego znalezc. Bedę wdzięczna za pomoc

Gość gość
halo , nikt nie pomoże?

Gość gość
Podbije temat, bo może czasem warto pomoc?

Gość gość
Super dziekuje :) oczywiście się zrewanżuje za pomoc odpowiednią kwotą :) chodzi mi by gdzieś się zaczepić tylko

Gość gość
Czasem ktoś mieszka sam i potrzebuje współlokatora itp :) Pomóżcie i okażcie serce ... Bo dłużej nie wytrzymam w Polsce..

Gość gość
Przeciez UK dla Polakow to syf, a Polska to teraz taki raj...

Gość gość
Ja w Polsce szukam pracy od prawie roku i nic nie znalazlam a jesli sa oferty to za 700 zł gdzie sam dojazd to 100 ;/ także tak nie da się żyć. Dzieci i meża nie mam więc chce się wyrwać i trochę zarobić ale w ciemno boje się jechać.

Gość gość
A nie lepiej do Holandii? Zarobki lepsze, bliżej do kraju, Anglia juz się skonczyla

Gość gośćpraktyk
Jak z twoim angielskim, co potrafisz robić, w czym czujesz się dobra?

Gość gość
Bądź ostrożna.Wiesz jaki ten świat jest,choć są jeszcze ludzie spoko! Mam nadzieje że Ci się uda! Życzę powodzenia.Jak ktoś ma możliwości i ochotę -- pomóżcie dziewczynie!

Gość gość
W sumie może być i Holandia nie jestem wybredna. :) Co do angielskiego jest ok dogadam się. Najlepiej praca gdzieś w fabryce przy pakowaniu , sortowaniu warzyw , w Maku przy robieniu kanapek najlepiej się czuje na zbiorach i przy pakowaniu czegoś itp. Ogólnie co będzie to będzie. Zależy mi by wyjechać bo psychicznie wysiadam już . Żadnej pracy się nie boje.

Gość Kaja221
Fabryka czekolady też np ;) To ja autorka pisze z tego nicku.

Gość kaja221