Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

sprzedawca sam rozkręcił reklamowany towar i twierdzi,że to ja go uszkodziłam

Polecane posty

Gość gość

oddałam na reklamację rękojmię przeciekający czajnik nie spadł ani razu sprzedawca po kilku dniach od złożenia reklamacji (zakup na allegro) wysłał mi maila,że brakuje w środku sitka (tak, zapomniałam go wsadzić bo myłam je i zostało na suszarce) i mam je dosłać aby mógł wysłać towar do producenta oraz ze zdjęciem rozkręconego czajnika i zaznaczonym pęknięciem jakiegoś plastiku w środku twierdząc,że to uszkodzenie mechaniczne i serwis na pewno nie rozpatrzy reklamacji czy sprzedający miał prawo sam rozkręcić towar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×