Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

sprzedawca sam rozkręcił reklamowany towar i twierdzi że to ja go uszkodziłam

Polecane posty

Gość gość

oddałam na reklamację rękojmię przeciekający czajnik nie spadł ani razu sprzedawca po kilku dniach od złożenia reklamacji (zakup na allegro) wysłał mi maila,że brakuje w środku sitka (tak, zapomniałam go wsadzić bo myłam je i zostało na suszarce) i mam je dosłać aby mógł wysłać towar do producenta oraz ze zdjęciem rozkręconego czajnika i zaznaczonym pęknięciem jakiegoś plastiku w środku twierdząc,że to uszkodzenie mechaniczne i serwis na pewno nie rozpatrzy reklamacji czy sprzedający miał prawo sam rozkręcić towar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zgłosiłaś reklamację z tytułu rękojmi, więc to sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na nią w odpowiednim terminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dziś napisałam do sprzedawcy, że w związku z brakiem wiadomości o odrzuceniu/uznaniu reklamacji ja uznaję ją za zasadną i dałam mu kolejne 7 dni na dostarczenie mi produktu pozbawionego wad ten uchyla się od tego twierdząc,że wysłałam niekompletny produkt (nie dosłałam tego sitka bo nigdzie nie znalazłam informacji w internecie,że bez tego nie mogę dochodzić swoich praw) kto ma racje? ja czy on?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Skontaktuj się z powiatowym/miejskim rzecznikiem praw konsumentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×