Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak nabrać charyzmy

Polecane posty

Gość gość

Z wyglądem wiem że jest w porządku, Podobam się facetom z wyglądu, ludzie są dla mnie mili, ale mam taki charakter, który jakoś często nie pasuje im. często sie różnie od innych, staram sie ćwiczyć w small talku i czasem powsciagnac jezyk, ale i tak nie umiem aż tak gadać. Jestem z jednej strony introwertyczką, z drugiej nie mam problemu zagadać do ludzi. Nieraz bywa tak, że nawet jakis facet jest mocno mną zainteresowany i zapał stygnie Nie mam do końca pewności siebie, nie mam charyzmy i nie umiem sie uśmiechać ciągle, choć smutasem też nie jestem Podoba mi się facet z pracy, na początku wyglądał na zainteresowanego choćby normalą znajomością, teraz mnie lekko olewa i już nie przychodzi do mnie na dział za często (pracuję jako promotor w jego dziale, tylko dwie alejki dalej). A mieliśmy wspólny język, żartowaliśmy sobie... Tego już niestety nie ma, czasem mam wrażenie że krępuje się czy nie chce ze mną przy innych W każdym razie - jak nabrać charyzmy? Jak opanowac do perfekcji small talk? Umieć załatwiać sobie różne rzeczy, złapać wspólny język ?

Gość gość
nie lubie tego p**********a o du.pie maryni pogodzie zarciu peni.sach vaginach i wakacjach. porozmawiajmy o dorobku Ferrary, Hitchcocka , o spojrzeniu Jo Odagiri, o pieknej Setsuko Hara, o ksiązce Żydzi. Opowieści niepoprawne politycznie Piotra Zychowicza - o tej przekletej zarazie ktora trawi swiat, o psychologii zwierzat itd. chcialabym znalezc sie w kregu osob o podobnych zainteresowaniach, ale to moglam isc na łodzka filmowke a nie gnic tu gdzie gnije

Gość gość
up

Gość gość
nie da sie

Gość gość
Kup sobie.

Gość gość
Jako introwertyk może za 20 lat uda ci się coś zdobyć.

Gość gość