Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Dieta w ciąży jak jeść i co

Polecane posty

Gość gość

Jestem w 7 tygodniu ciąży i zastanawiam się jak zmienić swoją dietę. Do teraz jadłam w typowych sieciówkach - Mc, Kfc, kebeby i inne.... Wiem, że to jest niezdrowe jedzenie ale jestem studentką pracującą i nie mam za bardzo głowy i czasu do gotowania. Mój narzeczony już mi zapowiedziała zakaz na te śmieci. Zaznaczam, ze jestem chuda jak szczypiorek na wiosnę i martwię się że jak teraz zacznę jeść zdrowo to już w ogóle schudnę na wiór.

Gość gość
Od czasu do czasu można sobie pozwolić na Maca Big Maca :) już bez przesady. Moja znajoma od początku ciąży żywiła się fast foodami i urodziła zdrowe dziecko. Fakt faktem troszkę przytyła no ale jak dziecko smak miało :P

Gość gość
Ja jem wszystko bo czytałam gdzieś,że jak się w ciązy unika wszystkiego to potem dziecko jest alergiczne.

Gość Majorcaaaa
Razem z mężem jesteśmy fanami cateringów dietetycznych i tzw jedzenia pudełkowego pod drzwi. Może dla tego, że oboje pracujemy i nie mamy za bardzo czasu na gotowanie i zastanawianie się co i jak. Teraz jak jestem w ciąży zmieniłam sobie swoją normalną dietę na dietę typu – pregnant – box. Mam zawsze 5 zbilansowanych posiłków z dietbox-a.

Gość gość
Najlepiej zdrowe zbilansowane posiłki, bo fast foody to zero witamin dla dzieciątka małego. Nie schudniesz na wiór jedząc identycznie kalorycznie. Witaminy są ważne, a także zdrowe tłuszcze- są ważne przede wszystkim dla rozwoju układu nerwowego maluszka, rozwoju jego mózgu. Jak zjesz od czasu do czasu coś z sieciówki to się nic nie stanie, ale generalnie lepiej jedz więcej posiłków bogatych w witaminy i mikroelementy, żeby maluszek dobrze się rozwijał, bo dużo rzeczy wychodzi dopiero po latach

Gość gość