Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Cesarka proszę o informację jak ktoś wie

Polecane posty

Gość gość

Hej , Mam pytanie , mam problem z sercem byłam u kardiologa, który napisał mi do rozważenia cesarskie cięcie widziała to moja gin i powiedziała mi ze to nie jest problem.. Jeśli ktoś się orientuje to proszę o info czy musze uzyskac zaświadczenie od kardiologa ze wskazaniem czy wystarczy to co mam napisane na kartce z wizyty do rozważenia cc ? jutro mam wizyte u gin i zastanawiam się czy poruszyc ten temat jestem kompletnie zielona jakby ktoś moglby mi rozjaśnić jak to wygląda będę bardzo wdzięczna.. muszę załatwiać coś z ordynatorem szpitala jak to jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Skoro nie masz wskazania, dlaczego chcesz mieć cesarkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
byłam na wizycie u kardiologa w początkowej ciązy i dlatego mam napisane do rozważenia CC i stad moje pytanie czy musze isc na wizytę znowu po ten papierek czy jesli moja ginekolog powiedziała ze to nie problem to nigdzie isc nie muszę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czasami sa powazne wskazania i nie ma do rozwazenia. Do rozwazenia, czyli ani tak ani siak. Wypisalby skierowanie i byloby jasne. Widac nie masz ewidentnych wskazan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to zalezy co ginekolog miała na mysli , ze to nie problem . Nie problem by na tej podstawie zrobic cc czy nie problem , ze rozwazenie cc ale sprobuja sn .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość