Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Paniistylistkaa

JAK REAGOWAĆ NA TAKICH KLIENTÓW?

Polecane posty

Gość Paniistylistkaa

Witam. Pracuje jako stylistka paznokci. Zdarzają się tacy klienci, którzy zapisują się a nie pojawiają się. Zawsze biorę od moich klientów numery telefonów i daje im wizytówki żeby mnie poinformowali w razie coś. Ale zdarzają się tacy co w ogóle nic nie dają znać,nie odbierają telefonów. Najpierw proszą żeby wpisać ich na dany termin i godzinę a np na tej osoby miejsce są 4 chętne ,których zapisuję na inny dzień ale nie każdemu pasuje. Tracę w ten sposób klientów przez takie osoby. Już nie wiem co mam zrobić w takiej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Następnym razem musisz powiedzieć ze już takich nie przyjmujesz skoro tracisz innych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witaj stylistko: ):) Przede wszystkim musisz być stanowcza i miła. Bo wiesz jak to jest jak jesteśmy tylko stanowczy? Jedna baba drugiej babie. .zależy w jakiej miejscowości mieszkasz. Bo jak mała miejscowość to nie dziwię się ze te wiochmenki tak robią. Współczuję kochana Ja bym nie miała cierpliwości. !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Panistylistkaaa
Jest to mała miejscowość niestety. Ale co mam zrobić jak się nie pojawiają???????błagać na kolanach żeby przeszły bez przesady prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Informowac , ze 1. musza zaplacic minimum 50% tego co stracilas jesli chca sie umowic na inny termin 2. brac od takich depozyt 3. zablokowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Żądać telefonicznego potwierdzenia dzień wcześniej do określonej godziny. Brak potwierdzenia automatycznie zwalnia termin w kalendarzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wysłać na 24 godziny przed wizytą SMSa: uprzejmie przypominam o umówionej na jutro o godzinie 16.00 wizycie zabiegu laserowego. Proszę o potwierdzenie przybycia w ciągu 2 godzin od otrzymania SMS-a spowoduje zakończenie rezerwacji. Lub coś w tym stylu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nooo, troche mi się poprzekręcała treść, ale przeciez wiesz o co chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×