Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Pięknie Jest Marzyć

Kupiłam sobie suknię ślubną i złoty pierścionek

Polecane posty

Gość Pięknie Jest Marzyć

Tak, wiem, żałosne to trochę. Mam 36 lat, mój partner 9 miesięcy temu odszedł ode mnie do innej (miesiąc temu chciał wrócić, ale to nie należy do historii). Mój pierwszy związek zaczął się dość późno, bo dopiero na studiach i trwał niespełna 4 lata. A drugi i ostatni lat 6. Obaj wspominali o ślubie, ale żaden się nie oświadczył. Właściwie oba związki były dość toksyczne, to ja dawałam więcej - finansowo i uczuciowo. Marzył mi się pierścionek dany niespodziewanie, z miłości - nigdy nie nalegałam i nigdy się nie doczekałam. Marzyły mi się zdjęcia ślubne - sama mam ich mało. Moi byli mnie nie fotografowali, a na imprezach rodzinnych jestem naczelnym fotografem. Marzyła mi się suknia ślubna - taka piękna i wymarzona. Oczywiście marzył mi się też cudowny związek, partner na którym można polegać, bo ślub to tylko symbol, ładne opakowanie tego, co istotne. Nie doczekałam się i czasem zdaje mi się, że nie doczekam się rodziny. Przecież dobiegam już 40-tki. c.d.n.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pięknie Jest Marzyć