Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mbc

Znakomite wyniki programmatic w kampanii Prudential

Polecane posty

Prudential Polska – jedna z najbardziej znanych firm na polskim rynku ubezpieczeń, przeprowadziła innowacyjną kampanię produktu emerytalnego. W ramach kampanii „Młodzi Bogowie” Prudential wykorzystał skuteczną technologię reklamową – programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Kampania znakomicie wykorzystała potencjał programmatic i osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych. W kampanii „Młodzi Bogowie” Prudential w lekki, przystępny sposób skłania do refleksji nad przyszłością i wybija odbiorców ze złudnego poczucia, że emerytura nie potrwa długo oraz że ich standard życia się nigdy nie zmieni. W kampanii główny nacisk położono na kanały video – TV, Internet i Kino, w których najpełniej dało się przedstawić idylliczną wizję przyszłej emerytury oraz uświadomić jej nierealność bez odpowiedniego zabezpieczenia finansowego własnej emerytury. Głównie Internet (Programmatic), ale także pozostałe media, wybijają widzów ze strefy komfortu w momencie, w którym beztrosko spędzają swój czas wolny, zupełnie nie myśląc o przyszłości i emeryturze. Koncept reklamowy „Młodzi Bogowie” nagradzany był już w konkursach branżowych m.in. Złote Effie, Golden Arrow. Na początku 2017 r. Prudential zdecydował się na dodatkowe działanie w ramach kampanii „Młodzi Bogowie”. Powstał quiz – wabiący użytkowników i zachęcający do myślenia na temat swojej przyszłości i emerytury. Lekkie i zabawne pytania miały nie zrazić odbiorcy i go nie zdystansować, a w przystępny sposób skłonić do refleksji. Do działania firma wybrała kampanię programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Quiz kończył się komunikatem „Jest w Tobie ... % młodego boga” i zachętą do sprawdzenia oferty Prudential. Kampania została zbudowana i zaprogramowana tak, że znakomicie i z wielkim powodzeniem nie tylko wyselekcjonowała, ale też dotarła do grupy docelowej. Na początku kampanii zastosowano kilkadziesiąt precyzyjnych targetowań, a następnie optymalizowano działania tak, aby kampania osiągała jak najwyższe wskaźniki zaangażowania oraz statystyki odtwarzania spotów video. Starcom wspólnie ze specjalistami z Adform dostosował kreacje pod powierzchnie kluczowych polskich wydawców, co pozwoliło osiągnąć duży zasięg kampanii w grupie docelowej Prudential. W praktyce oznaczało to ponad 1 mln unikalnych odbiorców oraz dotarcie do kilkunastu różnych podgrup w ramach grupy docelowej, m.in. rodziców, lekarzy, młodych bogów, prawników. Wykorzystano różne formaty – Halfpage, Double billboard. W związku z tym, że duża część grupy docelowej Prudential korzysta z urządzeń mobilnych, zdecydowano się również na użycie formatu Half-Ad na mobile, gdzie odnotowano najwięcej odtworzeń video – ponad 90 000. W kampanii zastosowano targetowania według profesji, kategorii oraz zainteresowań, które były na bieżąco optymalizowane. Precyzyjne targetowanie w kanale online umożliwiło optymalizację dotarcia do pożądanego odbiorcy z grupy docelowej – osoby, która profilowo pokrywa się ze stereotypem „Młodego Boga” – żyje beztrosko, dużo zarabia i dużo wydaje, nie myśli o zabezpieczeniu swojej przyszłości. Najlepszy wynik osiągnęło targetowanie według kategorii – CTR 3,64%. Kampania okazała się również efektywna pod względem kosztowym, gdzie CPM wyniósł ok. 15 zł-a CPC 0,99 zł – średnio 40% niższy koszt niż w tradycyjnej kampanii display. Strona www.mlodzibogowie.pl była osią komunikacji oraz miejscem integrującym informacje i ruch z kampanii. Na stronie użytkownicy byli zachęcani do wypełnienia formularza kontaktowego, dzięki czemu działania online generowały także leady sprzedażowe. Wyniki kampanii okazały się bardzo zadowalające, znacznie powyżej benchmarków rynkowych. Przez 5 tygodni kampanii zanotowano ponad 170 000 interakcji użytkowników z bannerami. Najwięcej użytkowników zakończyło quiz z wynikiem „Masz w sobie 50% młodego boga”. Jeden z kluczowych wskaźników – CTR, był rekordowo wysoki i wyniósł 1,50% (Benchmark: Standard 0,02%; Rich Media 0,42%*). Dla porównania w styczniu 2017 r. wynosił 0,60%, a w lutym 0,29%. Sukces kampanii Programmatic Rich Media realizowanej na platformie Adform skłonił Prudential do kontynuacji działań rich mediowych również w ramach kolejnej odsłony kampanii „Młodzi Bogowie”.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
i nikomu nie przyszło do głowy że prudential chce ich wyjepać na kase? to gdzie oni te kampanie reklamową prowadzili? w hospicjum dla sparaliżowanych staruszków dla widowni zlożonej z zarobionych wnuków którzy nie mają odawagi sami ich wrzucić do pieca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
może jakby mi pokazali paru szczęsliwych staruszków na emeryturze którzy sie u nich ubezpieczyli to nie musieliby tyle inwestować w nowoczesne technologie. zasadniczym dla mnie pytaniem jest co ich koorfa obchodzi moja przyszłosć i co ich powstrzytma przed przepiciem składkowej kasy. boz doświadczenia wiem, że takiej siły na tym ani żadnym innym świecie nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to banda piertolonych złodzei i malwersantów. kto ich koorfa bedzie szukał w wieku 65 lat po świecie żeby odzyskac kase? zygmunt hajzer kooorfa. niech sie piertola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zreztą kooorfa to jakiś absurd jest. jak ktoś zyje z kasy składkowej na emerytury to ostatnie do czego będzie dażył to bezstresowa przyszłość skłądkowiczów. wręcz przeciwnie będzie sie starał aby jak najdłużej płacili i jak najmniej z tych składek póxniej wybrali. najlepiej jakby kopali w kalendarz w ostatnim dniu składkowym bo od tego zalezą zyski prudential

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to w zasadzie samobójstwo chcesz umrzeć stosunkowo młodo w dowolny sposób odkładaj kase na emeryture u obcych ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
komu lepiej zabulic? 10 milionom emerytów czy kilku decydentom politycznym? dla mnie każda "firma" działająca na skale wiecej niż lokalną to zagrożenie. ci ludzie nie liczą z nikim i niczym pozyskują do współpracy i zależniają od swoich wynikiów kolejnych skooorfysynów i sie tworzy banda cwaniaczków kłamców oszustów morderców korumpująca wszystko i wszystkich dookoła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jakby to ode mnie zależało to bym koorfa ich wszystkich ukrzyżował na często uczeszczanych drogach publicznych wcześniej poddając rónież publicznie wymyślnym torturom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
i sie nazywaja "prudential polska" torche to śmieszne zwazywzy że naprawde nazywają sie cwel pedał i kooorfa do towarzystwa ale w sumie im sie nie dziwie że zmienili nazwiska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
tyle jeżeli chodzi o ich kampanie reklamową i ich samych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×