Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Liluniata9o

cukrzyca ciążowa. pracowac, czy isc na zwolnienie?

Polecane posty

Gość Liluniata9o

Ktos poradzi?

Gość gość
A czemu na zwolnienie? Nie miałam nie znam się ale mierzenie cukru i odpowiednia dieta to chyba nie powód do l4? Cukrzycy pracują. A tu tylko cukrzyca na czas ciąży ...

Gość gość
Zależy jaka praca. Cukrzyca wiąże się z odpowiednią dietą i regularnymi posiłkami. Będziesz miała możliwość jedzenia co 2 godz. i stosowania odpowiedniej diety w pracy? Ja bym poszła na zwolnienie, oczywiście zaraz się pojawią zwolenniczki teorii, że "ciąża to nie choroba", ale po co pracować skoro można odpoczywać i przyjemnie spędzać czas? Ja miałam cukrzycę ciążową i miałam wrażenie, że wtedy moje życie kręciło się wokół jedzenia i mierzenia cukru. Jak miałam większą przerwę między posiłkami, to od razu cukier mi skakał.

Gość gość
No wlasnie obawiam sie, ze pilnowanie regularnosci posilkow i mierzenie cukru bedzie trudne w pracy. Jestem przedszkolanka.

Gość gość
Zgadzam się z 18.05 Miałam cukrzycę z insuliną. Każde wyjście z domu to była wielka logistyka, wszędzie brałam ze sobą swoje jedzenie, żyłam z zegarkiem w ręku, byłam "upupiona". Wszytsko niemal co do minuty. Moja wcześniejsza, kiepsko prowadzona cukrzyca, zakończyła się poronieniem. Ktoś kto nie miał cukrzycy ciążowej niech się nie wypowiada na ten temat. Przed ciąża miałam praca gdzie robiono mi wyrzuty, że na 2 minuty wyszłam do toalety, a "śniadanie" jadłam przed 21.00, przed wyjściem z pracy...

Gość gość
No wlasnie, to nie jst prosta sprawa. A boje sie, ze w pracy z dziecmi po prostu "przegapie" czas na posilek. Jednak potrzebna ta dokladnosc. Chociaz chcialabym pracowac.

Gość gość