Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Facet prawie 20lat starszy czy to ma sens?

Polecane posty

Gość gość

On 47 ja 29. On po przejściach była żona, 3 dzieci. Dobrze sytuowany, ale to nie ma dla mnie znaczenia, choć pewnie jakoś ma bo pewnie dzięki pieniądza wygląda jak wygląda szczupły, zadbany, wysportowany... Uwielbiam z nim rozmawiać, choć czasem mam wrażenie, że jesteśmy zbyt podobni i nikt nie umie ustąpić, sex robiliśmy to 2 x a raczej 2x po 2x też rewelacja, nie mam zbyt dużego doświadczenia, wcześniej miałam 1 partnera 8 lat, ale tu jest ogień... Tylko czy to ma sens? Ja chce mieć dzieci, on to ma sobą, boję się że kiedyś ta różnica wieku zacznie przeszkadzać... Są tu takie pary?

Gość gość
Przystojniak z kasą czego chcieć więcej?

Gość gość
Ja bym sobie odpuściła, dla Ciebie to stary facet, jeszcze z bagażem. Taki facet nie zaakceptuje Twoich znajomych, nie pójdzie z Tobą do klubu, a jego znajomi tez Cie raczej nie zqakceptuja

Gość gość
Do klubów to on mnie raczej wyciąga, znajomych choć nielicznych bo wielu nie poznał normalnie traktuje. Japoznalam 1 kumpla też był miły. Ale np mam problem żeby powiedzieć o nim rodzica. Moja mama jest tylko 6lat starszy

Gość gość
Tata 6 lat starszy mama 4

Gość gość
zerwij z tym staruchem

Gość gość
Zdajesz sobie sprawę z tego że jeszcze troszeczkę i będą u niego problemy z erekcja i co zrobisz?kochanka poszukasz? zastanów się jesteś jeszcze młodą kobietą

Gość gość
Ale tu nie chodzi tylko o sex, on mnie podnieca cały, jego inteligencja, to jaki jest, z nikim nigdy nie było mi tak dobrze... Lubimy czas spędzać w ten sam sposób, czytać te same książki, wzięło mnie na maxa

Gość gość
Chyba kręci Cię jego kasa i prezenty to przesłania Ci wszystko

Gość gość