Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Poród szpital.

Polecane posty

Gość gość

Cześć;) spodziewam się dziecka  co zabrać do szpitala ? Ile pampersow jakie chusteczki, spiochy body ? Co i ile ? Jestem kompletnie zielona ;)

Gość gość
Nie chodzisz do szkoly rodzenia? Dowiedz sie w szpitalu czego wymagaja bo z tym roznie bywa.

Gość gość
Nawet jak nie chodzi to co ? Trzeba chodzić? Jest jakiś przymus? Wydaje mnie się że ta strona jest po to żeby odp na pytanie a nie ocenianie.

Gość gość
Ja biorę 4 sztuka body,3 pary śpiochów z kaftanikami,jeden pajacyk. Ręcznik+ kosmetyki. 4 pieluchy tetry,paczkę chusteczek pampers i paczkę pampersów,czapeczkę nie drapki i skarpety

Gość gość
A i rożek kocyk autorko kiedy rodzisz?

Gość gość
Tam gdzie ja rodzilam nic nie trzeba bylo miec. Wszystko szpitalne. Aczkolwiek mozna bylo swoje

Gość gość
Ostatni tydzień lutego ;) dziękuję chociaż za jedna odp ;)

Gość gość
No wlasnie w moim szpitalu tez nie trzeba ubranek i kosmetykow zadnych brac wiec moze albo zadzwon na porodowke sie dopytac o wyprawke albo sprawdz na stronie szpitala?

Gość gość
Szkoda , że w każdym szpitalu tak nie ma ;)

Gość gość