Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość jola18jola

Modny zegarek jaki?

Polecane posty

Gość jola18jola

Przyjaciółka za miesiąc ma 18 a ja nie mam pojęcia co jej kupić. Nie chcę takich gadgetów typowo 18nastkowych. Chcę jej coś podarować coś przydatnego. Myślałam nad dobrej jakości zegarkiem, nawet przeglądałam kilka asortymentów sklepowych m.in na e-zegarek ale no nie znam się na modzie zegarkowej i nie wiem jaki się teraz nosi? A jak nie zegarek to jakie inne pomysły macie na prezent?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Milkaasa
Zegarki Karen Millen są ostatnio w modzie, jeśli chodzi o damskie. Kupiłam sobie za 400zł ostatnio ładny model, zobacz modele w e-zegarek.pl są w rożnych cenach tanie też znajdziesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lulka22
Smartwache są drogie, a ludzie w wieku zbliżonym do 18 lat raczej takich pieniedzy nie mają. Zwykły zegarek świetny pomysł, gustowny i elegancki prezent, na 18 w sam raz, oryginalnie i z klasą. A dobry zegarek nawet do 300/400zł można kupić, popatrzcie zegarki z http://e-zegarek.pl/ marek Karen Millen, Anne Klein, Cheapo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Mnie się straszecznie podobają ostatnio miugo i wydaje mi się że na prezent to fajny pomysł, bo na stronie możesz stworzyć zegarek specjalnie pod daną osobę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie wiem jaki masz budżet, ale to bardzo dobry pomysł na prezent. Zawsze można się z kimś złożyć i dać przyjaciółce coś naprawdę wyjątkowego. Ostatnio kupowałam mamie na urodziny w sklepie pasujemi -> https://pasujemi.pl/ubrania/akcesoria-zegarki?limit=96 Zerknij, myślę, że znajdziesz też coś dla swojej przyjaciółki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość