Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Dojazdy do pracy.

Polecane posty

Gość gość

Hej, czy opłaca się dojeżdżać do pracy 40km? Jestem nauczycielką i do tej pory pracowałam w szkole oddalonej o około 10km od mojego domu (miałam w niej tylko 3/4 etatu). Ostatnio zaproponowano mi, ofertę pracy w innej szkole od 2 semestru, oddalonej o 50km od mojego miejsca zamieszkania, tyle, że na cały etat plus nadgodziny. Czy wg was warto?

Gość gość
ile zarabialas na 3/4 etatu?

Gość gość
z góry zaznaczę że gardzę nauczycielami jakbyś miała normalną robotę i pracowała 8godzi dziennie to moim zdaniem to dość sporo ale ty jako nauczyciel możesz sobie pozwolić na dojazdy i taki nic prawie nie robisz

Gość gość
Na 3/4 etatu na rękę było to około 1900zł.

Gość gość
prawie 2tyś za siedzenie na d***e :D i wy chcecie podwyżek pasożyty

Gość gość
Po 20 latach pracy, skończeniu studiów magisterskich, oraz 2 kierunków studiów podyplomowych, na które z własnej kieszeni wyłożyłam kilkanaście tysięcy uważam, że to nie jest sporo.

Gość gość
to że się uczyłaś i wydałaś kasę na nieprzyszłościowy kierunek to twoja sprawa ale fakt że nauczyciele są niedouczeni większość nie umie tłumaczy i nic kompletnie nie robi to 2tyś. to o wiele za dużo

Gość gość
Może część nauczycieli rzeczywiście nie jest dokształcona, ale drażni mnie trochę jak wszystkich nauczycieli daje się do jednego worka, bo znam takich co olewają pracę i tych co się bardzo przykładają do niej.

Gość gość
jej na serio znasz takich co się przykładają to chyba tylko 2% ich jest a wiecie czemu was dzieci nie szanują bo jesteście roszczeniowymi pasożytami większość z was nie stanowi jakiegokolwiek autorytetu

Gość gość