Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jestem samotnym lekarzem, nie chcę żyć, mam już 33 lata :(

Polecane posty

Gość gość

Jw. zbytnio poświęciłem się nauce, myślę, że już za późno na poznawanie kobiet

Gość gość
Za późno ? chyba żartujesz ?

Gość gość
To projekt

Gość gość
Nie chciałam żyć od 12 roku życia. Tak jest do dziś. Żyję jednak. Urodziłam dziecko i wychowałam jak część ludzi. Niemniej nie chcę żyć. Dlaczego? Bo od 12 roku życia nie podoba mi się ten świat ani większość ludzi. Ale życie jest przypadkowe choć niebywale konsekwentne i ważne, bo limitowane, nie trwa wiecznie- moje. Zatem szukam sensu tego życia. Szukam zrozumienia tego przypadku. Pewnie dlatego żyję. Ot, po prostu.

Gość gość
Mam tak samo. Żałuję, że się urodziłam. Nic nie wnoszę do tego życia. Ale postanowiłam, że nic mi nie szkodzi sobie pożyć dalej. Będę zdobywać kolejne "lvl-e" - jak w grze. Będę siebie doskonalić, będę lepszą wersją siebie. Krok po kroku - dla siebie. A potem? Potem zobaczę co mi los przyniesie.

Gość gość
Co za brak konsekwencji i egoizm. Poczelas dziecko na ten Twoim zdaniem podly swiat, czyniac je narzedziem do zdobycia kolejnego lvl? Wez sie ogarnij. <> A Ty, 33-letni lekarzu, oderwij sie troche od ksiazek czy o tam Ci zabiera czas, wyjdz na spacer, przewietrz glowe i nie przesadzaj. Jestes mezczyzna, Wam kazdy wiem sluzy, Ty masz DOPIERO 33 na karku. Tylko za pielegniarki sie nie bierz, z tego tylko dymy sa.

Gość gość
20:03 Lecz sie! Zostales zgloszony.

Masz racje, w Twoim wieku to juz tylko uzywane i z odzysku :D 🖐️ ale skoro lubiles z kobietami sie tylko bawic i nie traktowales ich powaznie to taki teraz Twoj los :P

Gość gość