Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

niebedemowilco

Jestem samotny

Polecane posty

Nie wiem po co wgl to pisze chyba by się anonimowo wyżalić komuś... Mam 17 lat . Nigdy nie miałem miałem dziewczyny, a co dopiero PRAWDZIWEJ koleżanki. Zazwyczaj znajomość trwała około tydzień, max miesiąc i się kontakt urywał. Chodzę do technikum, profil informatyczny (programista). Nie jestem nerdem, nie gram w gry ( od roku coraz mniej grałem i teraz już nie czuje potrzeby by grac), lubię grać w nogę, prawie dziennie od kilku lat jeżdżę na rowerze ( długie trasy ) i czasami biegam by mieć lepszą kondycję i trochę ćwiczę. W skrócie jestem wysportowany. Nie wiem czy jestem przystojny, ale dbam o siebie, dobrze się ubieram i nie pochodzę z biednej rodziny. Czasem mam wrażenie, że dziewczyny jak by to powiedzieć.. się mnie wstydzą. Doświadczyłem to parę razy na żywo. Nie mam świetnych kontaktów z moją klasą ( sami chłopacy ) bo nie szukam już kolegów, bo mam dwóch najlepszych, nie że się do nikogo nie odzywam bo się staram z większością utrzymywać kontakt tylko to jest znajomość szkolna, a czy pogadać na fb albo gdzieś wyjść to nie bo z nikim tak nie mam tak dobrego kontaktu. Jest to już taki wiek, że szuka się dziewczyny. Jestem miły, ale nie daje nikomu pomiatać sobą. Nie przechwalam się niczym i nie wywyższam. Nie pije i nie pale, bo nie ciągnie mnie do używek. Jestem zabawny, ale potrafię zachować powagę. Normalnie nie wyżalam się nikomu, zawsze jestem uśmiechnięty tylko każde problemy duszę w sobie. Może nie mam powodzenia u dziewczyn bo nie zarzucam grzyweczką na boki, nie chodzę w rurkach i noszę drogi zegarek zamiast podrabianego rolexa na prawej ręce ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Carycka