Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
MarcelaSan

Imię dla syna

Polecane posty

Cześć wszystkim! Liczę na waszą pomoc w wyborze imienia dla naszego synka. Kompletnie z mężem nie wiemy na jakie imię się zdecydować, a przeszukaliśmy już chyba wszystkie możliwe źródła. Na stałe mieszkamy w Anglii, mąż jest Hiszpanem, więc nazwisko jest hiszpańskie. Rozważamy imiona Leonardo, Timoteo, Teo, James, Liam, Mauricio. Czy macie jakieś propozycje imion zagranicznych? Niekoniecznie angielskie ani hiszpańskie. Z góry dziękuję za pomoc i proszę bez żadnych Brajanów, Kewinów czy innych Kłentinów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja bym wykreśliła z tej listy James - wiem, ze po hiszpańsku to Hames, ale zważywszy na kraj w ktorym mieszkacie, to wszyscy z rozpędu beda czytać Dżejms. Jak widze tego piłkarza James, to tez mysle o Nim Dżejms, a wiem przeciez, ze to Hames

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bruno bardzo ładne i też mi się podoba, ale mężowi nie. Leonardo chcieliśmy skracać do Leo i w sumie najbardziej nam ta opcja póki co odpowiada. Donald jest wspaniałe haha :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hej, ja mieszkam w Szkocji, znam tutaj trochę Hiszpanów i akurat kolega mojej córki ma na imię Jacob. rodzice oboje Hiszpanie. ale znam też faceta Hiszpana z byłej pracy i ma piękne moim zdaniem imię - Jorge (mówi się Horhej). to może dajcie takie imię żeby pierwsze było albo anglojęzyczne, albo hiszpanskie, a drugie polskie? bo pierwdsze polskie z hiszpańskim nazwiskiem będzie się "gryzło" raczej. O ja bym dała Jorge albo Juan, a drugie np Artur, Adam, Piotr. proste, ładne. ale to moje zdanie. zalezy też, jakei jest nazwisko ;) pozdrawiam z ziiimnego Inverness :) pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Aha, to taki James miałby byc Dżejmsem, to jesli sie nie gryzie z nazwiskiem to ok. Ale mi Leonardo tez sie podoba najbardziej w tych co napisałaś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A mi się podoba Liam z tego co wypisalas :) Leonardo też może być, ale trochę długie. Chyba że będziecie do niego mówić Leo. Ja też chciałam mieć synka Leona ale facet się nie chcę zgodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za opinię :) Co do Leonardo, to faktycznie jest długie w pełnej formie, ale Leo już jest ok :) Podsunęłaś mi teraz fajne imię - Leon, nie myślałam o nim wcześniej, muszę tylko z mężem przedyskutować i pochodzić z tym trochę w głowie, czy będzie pasować do nazwiska :) Ostatnio spodobało mi się jeszcze Lorenzo i Vincent, ale nie podobają mi się skróty - Lori, Enzo i Vin, odpadają :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za pomoc, ale w sumie nie do końca imię wybrane :D Dziś musimy to przedyskutować, bo lada dzień synek będzie na świecie, no chyba, że imię dopasujemy do buzi dzidzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×