Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gośćcccc

Jestem w ciąży i lekarz kazał pić kawę! Jaką znacie słabą?Nie znam się na kawach

Polecane posty

Gość gośćcccc

Hej. Mam 30lat, raczej nie pijam kawy, jak już to u kogoś lub w restauracji piję słabą Latte. Sama w domu to robię ewentualnie Inke ;) Jestem w 20tc i mam bardzo słabe ciśnienie, dodatkowo bywa, że czuję się źle i słabo. Ginekolog zalecił pić słabą kawkę. Jaką kupić? Jaka jest słaba? Jaką w ogóle można w ciąży i jak ją zrobić? Z mlekiem... Itp...

Gość gość
kazać to se może

Gość gośćcccc
Tzn. ja chcę kupić i pić jeśli mam mieć po tym więcej energii i lepiej się czuć :)

Gość gość
Nie pijcie kawy, ciśnienie podnosi tylko dlatego, gdyż kawa sprawia poddenerwowanie. Co to za lekarz, który każe pić kawę? Idiotyzm. A może zalecał jeszcze popalac kawę papieroskiem? :) Jeżeli masz slabe ciśnienie i ci słabo, kup sobie yerbamate, działa o wiele lepiej niż kawa, jest smaczniejsza i o wiele zdrowsza. Przestałem pić kawę 3 lata temu, gdyż niszczy żołądek oran inne narządy.

Gość gość
ja nie lubie mocnej kawy i pije Nescafe Crema, w dodatku rozcienczam ja dodajac drugie tyle mleka :D

Gość gość
Nie mozna pic yerbamate w ciazy!

Gość gość
Jak kupujesz kawę, to na opakowaniu masz oznaczoną moc, gwiazdkami albo ziarenkami kawy itp. Np. słaba tchibo to ta w żółtej paczce - lura. Ale właściwie z każdej kawy możesz zrobić słabą, np. sypiąc łyżeczkę kawy na kubek.

Gość gość