Gość gość Napisano Marzec 5, 2018 Witam Od 31.01walczyłem o zwrot pieniędzy dzwoniłem,pisałem e-maile nic nie pomagało. Dwa tygodnie temu złożyłem zawiadomienie do UOKiK we Wrocławiu oraz wniosek do sądu polubownego do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej(wysłałem do E-naturslab scany wniosków),ponadto poprosiłem DotPay o interwencje oraz wysłałem e-maila na adres paypal@entraltd.com .W dniu wczorajszym otrzymałem wiadomość ,że moje zamówienie zostało przekazane do realizacji przysłano mi również Regulamin Sklepu okazało się,że pod sformułowaniem zamówienie była dyspozycja do zwrotu pieniędzy,dzisiaj pieniądze są już na koncie Nie wiem czy to coś pomogło ale w kilka dni temu odebrałem telefon z nr 54 426 01 22 okazało się,że dzwoni pan z e-naturslab z pytaniem dlaczego zrezygnowałem z zakupu ,opowiedziałem mu w skrócie całą historie i odesłałem go do korespondecji e-mail. Był bardzo zdziwiony i obiecał zająć sie tematem,ponieważ podałem w wątpliwość jego zapewnienia podał mi nazwisko(Krauze)i obiecał interwencje u osób posiadających odpowiednie uprawnienia może dotrzymał słowa i coś się zaczęło dziać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach