Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

eute

czy jest tu informatyk

Polecane posty

Z którym pisałam jakiś czas temu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
jestem informatykiem, mogę go zastąpić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czym się różni informatyk od programisty? Jeden i drugi studiował infornatykę. Programista czegoś się nauczył:P Sorry, nic osobistego, ale uwielbiam ten dowcip:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No to trudno, przepraszam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Czym się różni informatyk od programisty? xx tym czym kierowca od konstruktora samochodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No to co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gów/no

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Informatyka nietypowe, ale jakiś inteligent się znalazł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość