Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ewa2308

Studia MBA

Polecane posty

Cześć , pracuję w sporej firmie od 3 lat jest to spółka z o.o. Jestem specjalistką do spraw handlu mój pracodawca zaproponował mi podjęcie nauki w MBA Wyższej Szkole Bankowej. Jestem bardzo zadowolona z tego faktu, ponieważ pracodawca będzie opłacał moje czesne.Osobiście nie byłoby mnie stać w tym momencie na takie studia.Mam pytanie czy ktoś przeglądał ranking studiów MBA w Polsce ?Bardzo mnie ten temat interesuje więc chętnie zadam kilka pytań osobie, która jest w tym temacie zorientowana.Jak często odbywają się zjazdy?Wiem,że czeka mnie mnóstwo nauki i że będzie to dla mnie prawdziwe "wyzwanie" ale pokładam w tej nauce bardzo wiele.Mam nadzieję na lepsze stanowisko i lepsze warunki płacowe po skończeniu tych studiów.Miłego wieczoru.

Gość Kuba Leszczyński
Warto pamiętać o tym, że każdy program jest inaczej zorganizowany, a dostępne w Polsce mają charakter studiów zaocznych lub modułowych. W ramach tak skonstruowanych programów MBA zajęcia odbywają się w weekendy lub w dłuższych blokach np. wieczorem od środy, do piątku, a także w soboty. Takie studia wymagają dużego zaangażowania, wiążą się z ogromnym wysiłkiem i poświęcenia wielu godzin nie tylko na naukę, ale także na pracę zespołową nad projektami. Absolwenci są zadowoleni z ukończenia studiów MBA, ale dzisiaj uzyskanie dyplomu MBA nie oznacza automatycznie awansu lub podwyżki w pracy. Więcej na temat programów MBA można znaleźć na: www.mbaportal.pl

Gość exeter