Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Mama nie akceptuje mojego chłopaka

Polecane posty

Gość gość

Zacznę od tego, że mam 22 lata, mój chłopak 24 (jesteśmy razem od roku). Ja studiuję zaocznie i pracuje, on jest po liceum i pracuje w firmie budowlanej jako kierowca. Problem tkwi w tym, że moja mama wręcz nienawidzi mojego chłopaka i stale są kłótnie w domu. Nie mogę nigdzie wychodzić, nawet jeśli jestem umówiona z koleżankami np. z pracy na piwo, to nie bo na pewno ide do niego. Wiem, że większość stwierdzi 'masz 22 lata, duża jesteś - rób co chcesz'. Ale nie z moją mamą. Już wiem, że to co ona robi jest toksyczne, bo nie mogę żyć swoim życiem i zakochać się jak teraz. Na prawdę wiem, że teraz jestem szczęśliwie zakochana, nikogo poza nim nie widze i nikogo innego nie chce. Ale problem tkwi w tym, że musimy spotykać się po kryjomu, co teraz nie jest łatwe, bo mam tyle lat a tak jakbym miała szlabany na wyjścia. Na imprezy nie, na pizze nie, do kina nie, bo na pewno będę z nim. Nie jest łatwo słyszeć, że on nie jest dla mnie bo jest kierowcą i jest tylko po liceum. Dla mnie nie jest ważne po jakiej jest sie szkole i gdzie sie pracuje, ile sie zarabia. Dogadujemy sie bez zdać, wie czego ja potrzebuje a ja wiem czego on oczekuje. Ja już jestem na skraju załamania, depresji. Nie mam pewności siebie, jestem skryta w sobie, płaczę po kątach, nie radze sobię. Chciałabym spotykać się swobodnie, wyjeżdzać gdzieś na urlop z nim, jak normalna zdrowa para. Chciał zostać kierowcą tira - ale być codziennie w domu. Szczerze - nie byłam i nie jestem za tym, ale nie rzucam go z tego powodu. Po długich rozmowach zredygnował z tego, dla mnie, bo wie jakie to byłoby dla mnie ciężkie. On zrobi dla mnie wszystko a ja dla niego. Dodam, że mój brat jest o 10 lat starszy i do tej pory nikogo nie ma - ja czuje, że przez moją toksy