Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość brąz

w czasie opalania na plaży nad pięknym Bałtykiem

Polecane posty

Gość brąz

często się nudzę w trakcie urlopu i aby nie leżeć plackiem przekręcając się z boku lewego na prawy i coraz częściej opalając się bez majtek wędruję wzdłuż brzegu plaży , oczywiście wiem o tym doskonale, że jestem fotografowany bez majtek ale również spoglądam w czasie spaceru za parawany i widzę, że jest coraz więcej facetów odważnych bez majtek a polskie kobiety zwyczajnie , jak w krajach zachodnich pokazują tzytzki , jeszcze bez odwagi ale coraz śmielej opalają się 'w całości' na brąz , widziałem bardzo odważne pary za parawanem, facet leży na plecach zupełnie nago, pije kolejnego browara a kobieta zupełnie nago popija jakiś płyn lub drink ze szklanki i bawi się kindybałem faceta, bierze do ust kindybała , chwilę possie kindybała razem z oblizywaniem i popija drinka i znowu ssanie i oblizywanie kindybała z wylizaniem do ostatniej kropli i polała do szklanki z butelki , wszystko na oczach gapiów a facet pobudzony podniósł swój zadek i zabrał się od tyłu za kobietę, kopulowanie aż iskry się sypały z kindybała na oczach gapiów , po kilku minutach zakończył działanie a kobieta wyssała i wylizała kindybała, to nie bajka, to nie sen, sami możecie to sprawdzić nad polskim pięknym Bałtykiem

Gość gość
ja jadę sama na urlop nad Bałtyk i planuję iść na plażę nudystów hihihi

Gość gość
fejk, bałtyk jest zimny brudny i do kitu.

Gość gość
braz nie zmyslaj lub nie kopiuj cudzych wypowiedzi

Gość brąz
nie zmyślam i nie kopiuję, nie znajdziesz w 'necie' takiej oryginalnej opowieści, jak moja, która jest ze znakiem (R) aby sprawdzić, że to prawda, nawet nie zabieraj plecaka lub torby podróżnej, zabierz tylko klapki i pastylki wypisane przez Gina !

Gość gość