Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Trudne relacje z bratem

Polecane posty

Gość gość

Muszę się wygadać bo już nie daję rady. Mieszkam razem z bratem, oboje jesteśmy dorośli, mamy po dwadzieścia kilka lat, on jest 4 lata starszy. Ja obecnie pracuję i studiuję zaocznie, brat pracuje, studia skończył parę lat temu. Mój problem jest taki, że on ma strasznie trudny charakter. Od jakiegoś roku zaczął się bardzo przejmować swoim łysieniem i ogólnie wyglądem, więc codziennie muszę wysłuchiwać jego żali i narzekań jaki to on jest brzydki, jakiego ma pecha i dlaczego akurat jego to spotkało. Opowiada mi o badaniach na temat leczenia łysienia, słyszałam już chyba o 100 metodach... ale w końcu żadna z nich nie daje efektów. Mam wrażenie, że cały wolny czas poświęca na czytanie artykułów o włosach. Kilka razy już mówił że musi iść z tym do psychologa, no ale jakoś nie może się wybrać... Kolejna sprawa to jego nerwy, jest nieobliczalny, jak nie spodoba mu się coś co powiem to mówi żebym się pier***iła, odwraca się na pięcie i generalnie foch na cały dzień. Czasami bez żadnego powodu potrafi mnie poddusić albo wykręcić rękę, a jak mówię, że to boli to tylko się śmieje i twierdzi że tak lekko mnie złapał że to niemożliwe. Przez jakiś czas jeździłam razem z nim do pracy, ciągle tą samą trasą, o tej samej godzinie. Były korki więc potrafił 20 razy w ciągu 20 minut rzucać obelgami, słyszałam tylko " kurwa, ja pierdolę, co za debil, nienawidzę tego miasta " . Nie wiem czego spodziewał się następnego dnia, ale wydawał się być zdziwiony tym, że znów są korki xD więc szedł ten sam wianuszek. W końcu zaczęłam jeździć tramwajem bo już nie mogłam tego słuchać. Jako że mieszkamy razem powinniśmy dzielić domowe obowiązki, jeśli chodzi o pranie i prasowanie to robi to sam, ale już na przykład sprzątanie, zakupy i gotowanie jest w