Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Czy on sie zakochal ?

Polecane posty

Gość gość

Witam forumowiczow, mam nadzieje, ze mi pomozecie. Jestem zielona w tych sprawach :) x Pracuje z chlopakiem ktory podoba mi sie od dluzszego czasu (nazwijmy go Piotr), ale mam wrazenie ze pojawila sie rywalka. Ja nic nie robie, czekam na ewentualny jego krok. Doszla do nas do pracy nowa dziewczyna. Kolega jakby sie zmienil. Nie wiem czy za jej sprawa,ale kazdy to widzi. Jest usmiechniety,pelen energii,zmienil styl ubierania - wyglada jak meska kopia tej nowej pracownicy. Zaczal ubierac sie w podobnym stylu,laczy ciuchy tak jak ona i to jest punkt ktory wskazuje na to ze ona moze byc przyczyna jego samopoczucia. Wszyscy mowia ze go nie poznaja. U nas to normalne,ze widujemy sie po pracy, ale nikt nie robil halo z tego ze kolezanka raz zaproszona nigdzie nie wyszla. Za to Piotr podobno raz ja zaprosil po pracy ale odmowila. Po odmowie odszedl zgaszony i musial o tym komus powiedziec bo sie roznioslo w pracy. Pare dni pozniej pojawil sie z jakas kolezanka z usmiechem na ustach akurat na jej zmianie , gdzie chwile wczesniej pracujacy z nia wspolny kolega odszedl gdzies tam wiec musiala go obsluzyc.Mysle sobie czy to nie bylo zaplanowane przez nich, ale on z dziewczynami nie duzo gada. Tej nowej czesto pomaga, raz zartowali seksualnie, przy niej ma taki szczery usmiech. Podchodzi do niej, zagaduje. Choc po tej odmowie w towarzystwie czasami jej dogryza i chlopacy tez. No ale dziewczyn u nas jest malo i zadna nie ma 'wtykow'. Oni maja swoje sprawy. Czy cos moze byc na rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nikogo nie ma ? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość