Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jak nie przejmować się opinią innych?

Polecane posty

Gość gość

Tym jak ktoś nas wyśmiewa w grupie lub obgaduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pracuj nad wlasna wartoscia. Skup sie na sobie, na swoich pasjach, potrzebach, obowiazkach. Wykonuj je jak najlepiej. Stawiaj sobie poprzeczke coraz wyzej. Znajdz cos w czym jestes dobra i rozwijaj to. Dobrze jest tez miec swoje hobby. U mnie to zadzialalo. U ciebie tez zadziala. Tylko cierpliwosci. Aha i zapamietaj sobie na zawsze... To co inni mysla, to ich sprawa. Kto cie zechce polubic, poznac to cie pozna jaka jestes. Ostatecznie to ty wybierasz sobie ludzi, z ktorymi chcesz przebywac. Prawda? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No tak. :) i w sumie to tylko i wyłącznie ode mnie zależy czy to co ktoś mówi na mój temat czy nie mnie zaboli. Gorzej jesli to są współpracownicy co wtedy? Jest się skazanym na ich towarzystwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
10:47 Powszechny problem. Nie martw sie, nie jestes sama. Kazdy na pewnym etapie w swojej karierze sie z tym boryka. Wydaje mi sie, ze najlepsza metoda jest byc soba, czyli byc zyczliwa i robic swoje. Nie wdawac sie w pracownicze zazylosci czyt. ploteczki itp. tylko robic swoje. Praca jest po to, zeby pracowac, a wspolpracownicy to po prostu inni pracownicy. Relacje powinny byc ograniczone do relacji profesjonalnych. Dlatego ja nie uznaje tych modnych firmowych integracji na sile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dzięki za rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A co robić jeśli ciągle ktoś się wtrąca w twoją pracę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Np kolezanka w pracy wtrąca swoje zdanie w rozmowie z klientem ktorego obsluguje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To powiedz jej jak klient juz pojdzie, zeby tego wiecej nie robila bo ty sie zle z tym czujesz i o pomoc ja nie prosilas. Wszystko mozna zalatwic rozmowa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
kiedy znów się to powtórzy, powiedz: Aniu , w tej chwili prowadzę rozmowę, zawołam cię jak będzie taka potrzeba, a w tej chwili dziękuję za pomoc i szeroko się uśmiechnij :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×