Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość moonrise

Do osób, które nie poszły na studia po skończeniu liceum

Polecane posty

Gość moonrise

Co dalej robiliście i robicie teraz? Jaka praca? Jak rodzina i inni na to zareagowali? Żałujecie tej decyzji? Totalnie nie wiem, na jakie studia chcę iść, prawie nigdzie siebie nie widzę, a jak myślę, że po jakimś kierunku miałabym zarabiać najniższą krajową, to chyba lepiej od razu iść na kasę albo wyjechać za granicę... Nie wiem już, co robić

Gość gość
Idź na informatykę, to się teraz opłaca. Na rynku brakuje informatyków no i dobre zarobki.

Gość moonrise
Jestem na humanie, więc informatyka i inne przyszłościowe kierunki odpadają XD

Gość gość
Co dalej robiliście i robicie teraz? X Banki i allegro X Jaka praca? X Bez pracy, działalność X Jak rodzina i inni na to zareagowali? X Normalnie bo mało kto ma studia X Żałujecie tej decyzji? X I tak bym przegrał więc wszystko jedno :(

Gość gość
To może psychologia albo jakaś filologia obca, np.anglistyka?

Gość gość
Idź. Ja byłam super uczennicą i nie poszłam. Półmózgi z mojego liceum poszły na studia. Większość pracuje w Urzędzie Miasta. Ja tyram fizycznie za granicą za tutejsze mimimum. Żałuję, że nie poszłam dalej się uczyć. Lub choćby studiować w Niemczech. Dziś już niestety za późno:/

Gość gość
02:47 Dlaczego uważasz, że za późno? W każdym wieku można studiować. Ile masz lat?

Gość gość
Studia to strata czasu nie warto studiować.

Gość gość
Po studiach co najwyżej będziesz wykładać towar w biedronce przemyśl to czy warto marnować 5lat :)

Gość gość
Ja po technikum pracuje w biurze za 3tys zł

Gość gość