Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość StudentZaciekawionyStudentką

Czy uda mi się ją poderwać (jak)?

Polecane posty

Jestem studentem na 2 roku (od paź) i zakochałem się w kolezance ze studiów. Ona jest ode mnie starsza o 3 lata, ale studiuje ze mną na tym samym roku (jeden kierunek skończyła). Ja mam 20 lat, ona 23. Nie wiem, jak jej zaimponować i do niej zagadać. Należy do tego typu studentek, które przykładają się do nauki, ale potrafią też być w centrum zainteresowania... Jest miła i wygadana. Ja natomiast jestem grzeczny i trochę się stresuje przy takich kobietach jak ona (pięknych i starszych). Nie wiem jak zwrócić jej uwagę... Macie jakieś pomysły? X Wydaje mi się, że nie wyglądam słabo, bo jak na I roku było trzeba się przedstawić na integracji, to widziałem zaciekawione spojrzenia niektórych dziewczyn. Szczerze, to uważam się za największe ciacho na naszym kierunku (ale wysoko zawieszonej poprzeczki to ja nie mam :) ) Nie pamiętam jak ona reagowała, bo na I semsetrze się w niej nie podkochiwałem. To się zaczęło dopiero w drugim semestrze. Teraz przez wakacje jej nie widziałem. W październiku znowu ją zobaczę :) Jakieś sugestie? Wiem, że ona nie idzie na mgr tego kierunku, ja jeszcze nie wiem, ale został mi tylko 2 i 3 rok...

Gość gość
Nikt nic?

Gość Aloes2606
Hmm.. moglbys poczatkowo zagadac o jakies egzaminy itd. A jak zauwazysz ze cie nie splawia to zapros do kina, do klubu czy cokolwiek ;) 3lata starsza dziewczyna po 20 to juz nie ma az takiej widocznej roznicy, i moim zdaniem nie ma co sie bac

Boję się, że dostanę kosza :(

Gość gość
To jej nie podrywaj. Tak na 100% nie dostaniesz kosza.

Gość gość
Na co komu Polak

Boję się kosza, bo ona jest starsza. Na pewno kogoś miała, a ja szczerze jeszcze nigdy... i mam wrażenie, że doświadczona kobieta to wyczuje :/

Gość gość