Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Flawless135

RS Szkolenia Marketing tajemniczy klient

Polecane posty

Gość Pati96
Cześć. Ja ostatnio byłam na szkoleniu w ich biurze w Katowicach. W sumie wszystko ok, zobaczymy jak to będzie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Emilka97
Ja pracuje od jakiegoś czasu - szkolenie miałam w biurze w Krakowie, dla mnie idealnie bo studiuję i nie mam czasu na etat a tutaj elastycznie mogę sobie popracować i dorobić. Atmosfera i kontakt ok, jestem zadowolona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek95
Ja też pracuje od jakiegoś czasu, póki co wszystko ok i terminowo:) nie dużo czasu mi to zajmuje a zawsze kilka stówek wpadnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosia98
Ja też pracuje już trochę czasu, jestem po kilku wypłatach, żeby dorobić praca idealna jak dla mnie bo przez studia nie mam czasu na stałą pracę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja pracuje, wszystko w porządku. Jestem zadowolona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
I jak Ci się podoba ? Zastanawiam się nad podjęciem współpracy z tą firmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dla mnie ta praca to strzał w dziesiątkę, bo zajmuje mi to dosłownie kilka godzin miesięcznie. Większość ankiet jest taka krótka i przyjemna, że dosłownie w 2 minuty się jedną wypełnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Madzia244
Mam podobne wrażenie. praktycznie zerowy nakład czasu bo nawet tego nie odczuwam a regularnie kilka stów wspomaga mój budżet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mateuszzzz