Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Marzę o Krynicy

Praca w Hotelu

Polecane posty

Gość Marzę o Krynicy

Witam Was moje Drogie! Mój mąż pracuje nad morzem. Ciężko mi tak z dala od niego więc postanowiłam wyjechać do niego i tez tam pracować. Jestem po technikum hotelarskim więc praca w hotelu najbardziej mnie interesuje. Znalazłam w Krynicy Morskiej hotel Neptun https://www.nat.pl/nasze-obiekty/hotel-nat-w-krynicy-morskiej Słyszałam że świetna atmosfera i zaledwie 100 metrów od morza. Czy ktoś może mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość guest 1345

Po technikum hotelarskim nie ma problemu żeby obecnie znaleźć pracę w hotelarstwie. Myślę, że spokojnie możesz ubiegać się o stanowisko recepcjonistki. Zostaniesz przeszkolona a przez to, że jesteś po hotelarstwie to mniej więcej wiesz o co chodzi. 
Jeżeli nie będzie Ciebie szkolił doświadczony recepcjonista, to zdarza się, że szkolenie przeprowadzi osoba z zewnątrz zajmująca się tym profesjonalnie np. lepszy hotel. Nauczysz się wtedy całego cyklu obsługi gości, rozwiazywania problemów, technik sprzedażowych. Takie szkolenie przydaje się nie tylko w pracy ale i poza nią. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po technikum hotelarskim nie ma problemu żeby obecnie znaleźć pracę w hotelarstwie. Myślę, że spokojnie możesz ubiegać się o stanowisko recepcjonistki. Zostaniesz przeszkolona a przez to, że jesteś po hotelarstwie to mniej więcej wiesz o co chodzi. 
Jeżeli nie będzie Ciebie szkolił doświadczony recepcjonista, to zdarza się, że szkolenie przeprowadzi osoba z zewnątrz zajmująca się tym profesjonalnie. Nauczysz się wtedy całego cyklu obsługi gości, rozwiazywania problemów, technik sprzedażowych. Takie szkolenie przydaje się nie tylko w pracy ale i poza nią. 

Udostępnij ten post