Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość emma

Skarga na obsługę

Polecane posty

Gość emma

Niestety dnia dzisiejszego 17.12.2018 roku zostałam bardzo niemile potraktowana przez obsługę sklepu Triumph, mianowicie poszłam do wcześniej podanego sklepu z zamiarem kupna prezentu urodzinowego. Po podaniu rozmiaru oraz wymogów dotyczących produktu, który chciałam zakupić usłyszałam, że nie będzie tego rozmiaru z wybranego przeze mnie modelu, więc podałam inne możliwości. Wówczas usłyszałam, zaznaczam, że bez uprzedniego sprawdzenia, że na pewno tego nie będzie i tutaj zacytuję "Nic w tym rozmiarze nie będzie  wyglądać dobrze." Przepraszam bardzo czy reklamując swój sklep jako miejsce gdzie każda kobieta znajdzie coś dla siebie, obsługa traktując klienta w taki sposób niestety nie idzie w ślady tej zasady, co więcej sprawdzałam dany rozmiar w sklepie internetowym i oczywiście był on dostępny, więc stacjonarnie też powinien być,a  jeśli nie to powinnam kulturalnie zostać poinformowana o możliwości dokonania zakupu tylko przez internet. Dodatkowo pokazałam inny model, którego rozmiar był identyczny z podanym przeze mnie wcześniej, usłyszałam delikatnie rzecz ujmując - szyderczy śmiech i zacytowane powyżej zdanie. Czy w takim wypadku powinnam złożyć skargę do przełożonych na obsługę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×