Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Nic nie rozumiem

Czemu ludzie zwracają uwagę na długość męskiego członka?

Polecane posty

Gość Nic nie rozumiem

Jakie to ma niby znaczenie? Przecież ludzie nie wybierają sobie wielkości poszczególnych narządów. Myślałem że liczy się coś więcej niż wzrost i wielkość poszczególnych narządów. Wygląd można poprawić np. fajnie się ubrać, poćwiczyć, zmienić fryzurę by być atrakcyjniejszym. Są rzeczy jakich nie zmienimy ale jest sporo co możemy poprawić, więc o co wam chodzi? Myślałem że miłość to coś więcej i ważniejsze są uczucia niż długość i wzrost !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosciowa

Mój facet ma bardzo małego (nawet nie jest mały:/). Pokochałam go i nie latałam za nim z linijką ;) Niestety okazał się podłym człowiekiem, który nie szanuje mnie, ubliża, potrafił nawet uderzy!! Fakt dla mnie nie ma znaczenia czy facet ma małego czy dużego, liczy się to jakim człowiekiem i partnerem będzie. Czy szanuje kobietę czy jest dobrym tatą. Autorze jeśli jesteś fajnym człowiekiem znajdziesz kogoś kto nie będzie patrzył na rozmiary. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

A czemu ludzie, faceci zwracaja uwage na wielkosc damskiego biustu, i duzy jest fajniejszy? Albo odstajacy tylek lepszy od plaskiego? Tez nie wybieramy sobie tego tylko z czym sie urodzimy, to mamy.

To samo z pe.nisem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wołsaty ty?

wepchnij skarpete do rozporka i idź na miasto obserwuj wzrok kobiet.Już będziesz wszystko wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nic nie rozumiem
13 minut temu, Gość Gosc napisał:

A czemu ludzie, faceci zwracaja uwage na wielkosc damskiego biustu, i duzy jest fajniejszy? Albo odstajacy tylek lepszy od plaskiego? Tez nie wybieramy sobie tego tylko z czym sie urodzimy, to mamy.

To samo z pe.nisem

Ja nie zwracam uwagi na wielkość piersi i tak mi się podobają dziewczyny z małym lub średnim biustem. Dla mnie bardziej liczy się jaka dana osoba jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
52 minuty temu, Gość Nic nie rozumiem napisał:

Jakie to ma niby znaczenie? Przecież ludzie nie wybierają sobie wielkości poszczególnych narządów. Myślałem że liczy się coś więcej niż wzrost i wielkość poszczególnych narządów. Wygląd można poprawić np. fajnie się ubrać, poćwiczyć, zmienić fryzurę by być atrakcyjniejszym. Są rzeczy jakich nie zmienimy ale jest sporo co możemy poprawić, więc o co wam chodzi? Myślałem że miłość to coś więcej i ważniejsze są uczucia niż długość i wzrost !

Tak rozpoznasz miłość heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Gość Gosc napisał:

A czemu ludzie, faceci zwracaja uwage na wielkosc damskiego biustu, i duzy jest fajniejszy? Albo odstajacy tylek lepszy od plaskiego? Tez nie wybieramy sobie tego tylko z czym sie urodzimy, to mamy.

To samo z pe.nisem

Ja wolę średnie piersi. Nie koniecznie ogromne.

Znaczy że coś nie teges ze mną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość alekolo

Gdyby było z tobą wszystko teges to nie zarejestrował byś sie na forum dla przegrywów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mmmmmmm
6 minut temu, Gość alekolo napisał:

Gdyby było z tobą wszystko teges to nie zarejestrował byś sie na forum dla przegrywów

Dokładnie co więc tu robisz przegrywie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mee

Mój facet ma 16 cm i jest dla mnie za duży. W wielu niektórych pozycjach mnie boli, nie mozemy wtedy uprawiać seksu "po same bile". Dajemy rade, nauczyliśmy się pozycji w których może wchodzic do konca, na maksa i jest bosko. Wiec ciesz sie, jesli mozesz bzykac w kazdej pozycji swiata a partnerke nic nie bedzie bolalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×