Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Justinxx

Wiarygodność testu ciążowego

Polecane posty

Gość Justinxx

Kochane, 

czy negatywny test ciążowy po 2 miesiącach od niezabezpieczonego stosunku mogę uznać za wiarygodny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

TAK 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Asa

A co ci to da że napiszemy że jest wiarygodny skoro i tak nie wierzysz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Justinxx

Za bardzo nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc chciałam poznać opinię, czy istnieją jakieś możliwości, że po takim czasie wynik będzie fałszywy. Jeżeli mogę zaufać, że jest wiarygodny, będę poszukiwać innych źródeł swoich objawów :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Jeśli byłabyś w ciąży to Po 2 msc wyszedlby test. U mnie wyszedł pozytywny nawet najtańszy test. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
8 minut temu, Gość Justinxx napisał:

Za bardzo nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc chciałam poznać opinię, czy istnieją jakieś możliwości, że po takim czasie wynik będzie fałszywy. Jeżeli mogę zaufać, że jest wiarygodny, będę poszukiwać innych źródeł swoich objawów 🙂

Jakich objawów? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Zapewne brak okresu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Justinxx

Nie chodzi o brak okresu, miesiączki mam nieregularne, plamienie w poprzednim miesiącu wystąpiło. Bardziej niepokoi mnie niestrawność, gazy, bule brzucha, przelewanie w żołądku. Podobno zdarza się to w trakcie początkowych miesięcy ciąży, stąd zaniepokojenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Asa