Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mama

Pytanko dla mam które urodziły 3/4 tygodnie wcześniej.

Polecane posty

Gość Mama

 Czy lekarz na ostatniej wizycie zanim trafiłyscie do szpitala was jakoś ostrzegł że poród będzie szybciej czy było to totalne zaskoczenie i nic nie zapowiadało tego? Koleżance w 36 tc powiedział że poród będzie na pewno szybciej i miał rację bo 5 dni później wylądowała na porodówce i jestem ciekawa czy zawsze lekarz jest w stanie przewidzieć na wizycie że zacznie się wcześniej ostatnią miałam kilka dni temu był to 36 tc i wszystko było ok szyjka zamknięta nie skraca się jednak od rana dziwnie się czuję ( delikatne skurcze na razie nieregularne i przechodzące po jakims czasie, biegunka, ból pleców ) moja ginekolog kazala mi czekać i jeśli skurcze staną się reguralne lub jesli wody odejdą to mam udac sie do szpiatala ale jesli zaledwie kilka dni temu na wizycie nic nie zapowiadało że wcześniej urodze to nagle teraz może się zacząć? Mam nadzieję że rozumiecie sens mojego pytania. Dziękuję za góry za każdą odpowiedź:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Dokładnie w dzień rozpoczęcia 37 tc byłam u lekarza nic się nie działo dwa dni później porodówka 😉 więc u mnie nic a nic nie zapowiadało a miałam mierzona szyjke badane rozwarcie itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jestem kobieta