Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Beznadzieja

Zerwała z ze mną gdy dowiedziała się że nie mam samochodu i mieszkam z rodzicami !

Polecane posty

Gość Beznadzieja

Dajcie spokój mam przecież 23 lata i studiuję, a moja rodzina nie jest zbyt zamożna by pozwolić sobie na takie rzeczy jak samochód czy mieszkanie. Jeszcze nie pracuje, ale staram się być dobrym człowiekiem, spotykać się ze znajomymi i dziwię się, że mnie rzuciła zwłaszcza, że dobrze się dogadywaliśmy i zawsze miałem dla niej czas. Mam pasję, zainteresowania, jestem pomocny i pozytywnie nastawiony do życia. Nie przeszkadza mi, że żyję skromnie,ale widzę, że niektórzy mają z tym problem.

Prawa jazdy nie robiłem bo mnie nie stać na takie rzeczy, a co dopiero na samochód! Nie każdy miał bogatych rodziców, a ja swoim kocham !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość samotny

Miałem podobnie na swoich studiach. Poprostu w życiu dużo jest osób MATERIALISTÓW. Niestety taki jest świat. Pomimo że już 5 lat temu skończyłem studia dalej jestem sam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Samotna

Sami tego chcieliście. Patrzcie tylko na urodę, gardzicie nieidealnymi kobietami to placcie za to. Ktoś sie rozczula gdy młoda dziewczyna nieobdarzona zamiast cieszyć sie miłością, musi zapieprzac po liceum żeby zarobić 30 000 zl na operację nosa, biustu i np. uszu, żeby jakis chłopak na nia spojrzał? Gdzieś to macie, jak utuczona przez rodziców dziewczyna popada w zaburzenia odżywiania starając sie na siłę schudnąć, żeby w końcu komus się spodobać. Jesteście wyrachowani, dlatego kobiety teraz też sie takie zrobiły. I  👍 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość