Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Rch

Czy można się samemu nauczyć robienia hybryd?

Polecane posty

Gość Rch

Piszę tutaj bo pewnie dużo mam robi sobie hybrydy. Chciałabym sobie sama zacząć robić. Koleżanka mi powiedziała, że powinnam pójść do salonu wypróbować, podpatrzeć i w ten sposób się nauczę.

Jednak szkoda mi tych 80zł, jakie musiałabym wydać na hybrydę w salonie jak zestaw startowy z lampą mogę sobie kupić już za 130zł a nauczyć się mogę z Youtube.

Nie znam się zupełnie. Dam radę? Zastanawiam się czy jest coś o czym nie wiem, a nie mówią o tym na filmikach z youtube.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Ja też zaczynałam od hybryd a skończyłam na żelach 😂 dużo prób i błędów po drodze ale pomału do przodu ☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Gość Rch napisał:

Dam radę?

Poszerzając wiedzę, podpierając się instruktażami i uważając na wskazówki zawarte nie tylko w komentarzach pod filmami na yt, ale też na forach i blogach tematycznych - uważam - można się nauczyć. Eksperymentuj i nabieraj doświadczenia. Powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Ją dałam, też sobie zestaw zamówiłam. Pierwsze dwa razy takie sobie a potem już się wprawiasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

znam wiele osob,ktore robi sobie paznokcie w domu.Na YT masz tutoriale, jesli masz do tego zdolnosci to dasz rade. Ja jestem noga w malowaniu paznokci, wiec nie maluje wcale.Hybryd tez nie robie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hela

Ja hybrydy zaczęłam robić w wieku 16 lat i zawsze wychodziły udane. Przecież to dokładnie to samo co malowanie zwykłymi lakierami. Po prostu wkładasz dodatkowo pod lampe. Dasz radę.