Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Loove

Kobieta po studiach i chłopak bez

Polecane posty

Gość Loove

Czy z tego może być miłość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Adorra

Nie. To jest materiał na niepowodzenie. Ludzie powinni dobierać się jak najbliżej wszystkiego ci ich łączy a nie dzieli. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kobieta

Jestem po studiach i nie przeszkadzaloby mi gdyby moj facet nie miał wyższego wykształcenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość <3.

Połączyła mnie z kimś miłość, bez względu na wiek, wykształcenie, pochodzenie. Nic sie nie liczy tylko ta osoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Terra Tytanic

U mnie jest na odwrót. Ja jestem po studiach. Moja żona po szkole zawodowej. Gdy ją po raz pierwszy zobaczyłem zwróciłem na nią uwagę gdyż była bardzo ładną dziewczyną. Fajnie się z nią rozmawiało. Gdy mi powiedziała o tym, że jest po zawodówce, przyjąłem tą wiadomość obojętnie. Ona mi zaimponowała tym, że już pracowała, a ja wciąż byłem biednym studentem. Zacząłem się z nią spotykać. Nie interesowała mnie już wtedy żadna z moich koleżanek studentek, gdyż żadna z nich nie była taka ładna jak moja dziewczyna po zawodówce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Czyli poleciales tylko na wygląd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goo

zależy jaki on jest. Spotykam się z dużo młodszym chłopakiem bez studiów, ale jest bardzo inteligentny i życiowo ogarnięty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
10 minut temu, Gość goo napisał: