Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Kasia 45

A co myślicie o wynikach badań pedagogicznych?

Polecane posty

Przedstawiła  wam wynik mojego testu iq na poziomie 80 stwierdziliście że jest on słaby a teraz chcę zapytać jak oceniacie moje wynik badań pedagogicznych napiszycie czy bardzo źle, źle, przeciętnie, dobrze.  Czyta w przeciętnym tempie w sposób wyrazowy z nielicznymi błędami typu przekręcanie wyrazowy zmiana brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanych treści na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze typowo ortografiiczne - niska świadomość ortograficzna - typowo osłabiena percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna)-typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżeny (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obsewuje się braki z lat wcześniszych dotyczących min. działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia i dzielenia pisemnego oraz podstaw geometrii.  To jedno z moich teraźniejszych badań.     A tak wyglądało ono 3 lata temu jak myślicie które lepsze? Dzięki braku deficytu fonologicznego oraz dobremu tempu szybkiego nazywania uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonaciją. Ma trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowych technik matematycznych badana w dalszym ciągu nie opanowała działań na ulamkach zwykłych i dziesietnych mnożenia dzielenia dodawania i odejmowania pisemnego podstaw geometrii itp. Wycofuje się z rozwiązania zadań z treścią.   Co myślicie o tym te badanie wyszły źle czy przeciętnie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×