Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Gasiiiiii

Czy w wieku 29 lat warto zacząć naukę w szkole policealne na technika farmaceutycznego?

Polecane posty

Gość Gasiiiiii

Mam tu na myśli szkole policealna, gdzie od jesieni tego roku wznowione jest kształcenie w tym zawodzie i trwa 2,5 roku. Mam skończone studia mgr z finansów i rachunkowości. Pracuję na stanowisku pracownik biurowy. Niestety nie mam dużego doświadczenia w księgowości aby być samodzielna księgowa, a co za tym idzie mieć lepsze zarobki... W biurach też nie płacą wiele... Dlatego myślę o nowym zawodzie bo zawsze interesowała mnie medycyna. Chciałabym pracować w aptece szpitalnej. Tylko czy nie za późno na naukę? Kończąc szkole policealna miałabym 31 lat... Może byłabym najstarsza wśród uczących się. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartek
3 minuty temu, Gość Gasiiiiii napisał:

Mam tu na myśli szkole policealna, gdzie od jesieni tego roku wznowione jest kształcenie w tym zawodzie i trwa 2,5 roku. Mam skończone studia mgr z finansów i rachunkowości. Pracuję na stanowisku pracownik biurowy. Niestety nie mam dużego doświadczenia w księgowości aby być samodzielna księgowa, a co za tym idzie mieć lepsze zarobki... W biurach też nie płacą wiele... Dlatego myślę o nowym zawodzie bo zawsze interesowała mnie medycyna. Chciałabym pracować w aptece szpitalnej. Tylko czy nie za późno na naukę? Kończąc szkole policealna miałabym 31 lat... Może byłabym najstarsza wśród uczących się. 

Warto ale pod warunkiem, że jesteś dziewicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
6 minut temu, Gość Gasiiiiii napisał: