Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gosc

Jakis cwieluch kupil odemnie dysk na allegro i oddal uszkodzony

Polecane posty

Gość gosc

stwierdzajac ze juz mu nie bedzie potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Zapewniając telefonicznie, że jest sprawny. Po czym rozpoczął dyskusje roszczeniową wyzywając od oszustów i grożąc policją, a poniżej przebieg całej dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Client:_____ 15 lipca 2019 09:14
Powód otwarcia dyskusji: odesłałem przedmiot i mam problem
Witam, mam następujący problem z zakupionym dyskiem. Poinformowałem sprzedającego o tym że chciałbym zwrócić dysk, na co on się zgodził, na mój koszt. Po odesłaniu dysku w dniu 7.05.2019, sprzedający odebrał dysk i poinformował mnie że zrobi mi przelew ze zwrotem pieniędzy, niestety do dnia dzisiejszego go nie otrzymałem. Po otrzymaniu dysku sprzedający przestał odpisywać na meile. W chwili obecnej nie mam ani pieniędzy ani dysku. W załączniku przesyłam potwierdzenie nadania i odbioru.
Screenshot_2019-07-15-09-09-18.png

15 lipca 2019 20:55
Tak zgodziłem sie na zwrot dysku, mimo nie pewności czy czynnośc zwrotu mieści sie w 14 dniach. Kupujący zapewniał że dysk jest sprawny. Po otrzymaniu dysku, napisałem email do kupującego aby podał dane przelewu mając przekonanie że dysk jest sprawny, jednak dysk postanowiłem sprawdzić, okazało sie że komputer ma problemy z uruchomieniem, a dysk jest kompletnie nie widziany, mimo to sprawdziłem jeszcze raz dysk na drugim komputerze i to samo. Nie dość że kupujący zapewniał telefonicznie że dysk jest sprawny, to uszkodził dysk, może to drobiazg, ale na dysku zostały też zauważone zatysowania przy gniezdzie "Sata" oraz tłuste odciski palców, co świadczyć może jedynie o niechlujności i nie kompetętności zajmowania sie takimi rzeczami, to jescze prowadzi beszczelne postępowanie.

Client:_____ 16 lipca 2019 01:14
W chwili wysyłania przezemnie dysku był w pełni sprawny, świeżo po formacie, nic mi nie wiadomo o zarysowaniach, być może powstały w trakcie wysyłki, sprzedający napisał mi w mailu, że nie sprawdzi dysku gdyż boi się o uszkodzenie komputera, ze względu na rzekome zarysowania. Co do odcisków to jest to wina błyszczącej powierzchni dysku, czy raczej słabych materiałów użytych do jego produkcji. Nawet gdyby były tam zarysowania, a nie ma, to nie mogłyby one uszkodzić komputera. Zaproponowałem mu więc sprawdzenie dysku w serwisie, na co on nie odpowiedział. Czuję się oszulany gdyż dałem temu panu 57 złotych za nic, nie mam obecnie ani dysku ani pieniędzy

17 lipca 2019 09:40
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

17 lipca 2019 09:49
"sprzedający napisał mi w mailu, że nie sprawdzi dysku gdyż boi się o uszkodzenie komputera, ze względu na rzekome zarysowania"

Co ty człowieku wypisujesz za głupoty, czytaj wzrokiem, a nie swoimi urojonymi wyobrażeniami. Dysk został sprawdzony na dwóch komputerach, mimo ryzyka uszkodzenia.
email.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

17 lipca 2019 10:52
allegro: Jak rozumiem Kupujący odstąpił od umowy bez podania przyczyny i w terminie dokonał zwrotu towaru. Sprzedający uznał jednak, iż towar z winy Kupującego ma pomniejszoną wartość.

Jak rozumiem Sprzedający uznał, że odesłany produkt nie jest już pełnowartościowy, nie można uznać go za nowy. Z tego powodu Sprzedający może obniżyć wysokość dokonanego zwrotu o kwotę równoważną zmniejszeniu wartości ...enki.

proszę o załączenie w dyskusji potwierdzenia zwrotu należności z widocznymi danymi Kupującego.

@Client:_____ proszę o skorzystanie z opcji "poproś o pomoc allegro", jeżeli Sprzedawca nie spełni mojej prośby.

17 lipca 2019 18:51
Kupujący dysk "Ocz Vertex" zadzwonił po około 14 dniach z wiadomością że mu dysk już nie jest potrzebny i chce zwrócić i chce dokonać zwrotu metodą poczty - zgodziłem się i gdy chciałem dokonywać zwrotu pieniędzy, postanowiłem sie upewnić, że z dyskiem jest wszystko ok, okazało sie, ze uszkodzony, wiec nie zwrociłem pieniędzy. Nie bardzo rozumiem, o jakie potwierdzenie zwrotu należności chodzi, załączam koperte z danymi w której kupujący mi przysłał uszkodzony dysk.
sprawa_____.jpg

Client:_____ 17 lipca 2019 22:22
I co jest niby nie tak z tą kopertą? W środku jest folia bąbelkowa, więc przesyłka była dobrze zabezpieczona. Jeszcze raz powtórzę że w chwili wysyłania dysk był w pełni sprawny

18 lipca 2019 05:53
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Kupujący powinien przesłać oświadczenie w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, następnie ma kolejne 14 dni od daty przesłania oświadczenia na odesłanie towaru.

Proszę Sprzedawcę o załączenie potwierdzenia zwrotu środków.

Client:_____ 18 lipca 2019 11:29
Sprzedający zrozumiał chyba że ma wysłać potwierzenie otrzymanego zwrotu dysku, jak narazie nadal czekam na przelew

18 lipca 2019 12:09
Nie moge uznać prawa do zwrotu towaru, ponieważ dysk został uszkodzony, a także zwrócony bez orginalnego opakowania. Dysk sprzedałem sprawny bez żadnych wad, dziwne by było abym sprzedawał za takie niewielkie pieniądze uszkodzony dysk - co oznaczałoby otrzymanie negatywu.

Client:_____ 18 lipca 2019 12:16
Mogę panu odesłać opakowanie na pana koszt, lub na swój, po otrzymaniu zwrotu, w negatywie nie napisałem nic o tym że sprzedał mi pan uszkodzony dysk, a jedynie że nie chce mi pan przyjąć zwrotu i wmawia że uszkodziłem dysk, w dalszym ciągu oczekuję na przelew

19 lipca 2019 05:38
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Jeżeli Państwa ustaleniem było odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, Sprzedający powinien się z niego wywiązać.

Proszę Sprzedającego o załączenie potwierdzenia zwrotu pieniędzy. W przypadku pomniejszenia zwracanej kwoty, proszę o merytoryczne uzasadnienie.

Client:_____ 20 lipca 2019 07:09
Witam, niestety w dalszym ciągu nie otrzymałem zwrotu, w chwili obecnej nie mam ani zakupionego towaru ani pieniędzy, czuję się oszukany

20 lipca 2019 07:09
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Client:_____ 20 lipca 2019 13:37
Czy otrzymam wkońcu zwrot pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

20 lipca 2019 13:53
allegro: Jeżeli Sprzedający wyraził zgodę na odstąpienie od umowy bez podana przyczyny, powinien się z tego wywiązać. 

Jeśli jednak towar wraca w stanie zmienionym, bowiem został użyty w zakresie wykraczającym poza ten konieczny do stwierdzenia cech przedmiotu, wówczas za zmniejszenie wartości rzeczy odpowiada Kupujący, a Sprzedawca ma prawo umniejszyć kwotę zwrotu, oczywiście uzasadniając to odpowiednio. Przedmiot zostaje u Sprzedającego, a Kupujący otrzymuje zwrot środków.

Proszę Sprzedającego o załączenie potwierdzenia przelewu.

Client:_____ 21 lipca 2019 07:46
Witam, mam pytanie kiedy otrzymam swoje pieniądze?

21 lipca 2019 07:46
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

21 lipca 2019 08:28
allegro: Sprzedający nie ma obowiązku udzielać odpowiedzi w dni wolne od pracy, proszę zatem dajmy mu czas do końca jutrzejszego dnia. Jeśli w wyznaczonym terminie Sprzedający nie udzieli odpowiedzi, proszę o ponowne wezwanie nas w dyskusji.

22 lipca 2019 23:20
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

23 lipca 2019 07:20
allegro: W związku z brakiem reakcji ze strony Sprzedającego, postanowiłam nałożyć na jego konto ograniczenia funkcjonalności. 

Przypominam, że artykuł 10.2 nakłada na Sprzedającego obowiązek wypowiedzenia się w trwających dyskusjach.

Proszę Sprzedającego o ustosunkowanie się do sprawy.

Client:_____ 24 lipca 2019 07:08
Czy odzyskam wreszcie swoje pieniądze?

24 lipca 2019 07:09
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

24 lipca 2019 10:27
allegro: Konto Sprzedającego jest ograniczone pod względem sprzedaży i nie zmieni się to bez wyjaśnienia danej sprawy.

24 lipca 2019 16:29
Gdyby dysk nie był uszkodzony zwróciłbym pieniądze bez problemu - bo taki miałem zamiar, nawet bez sprawdzenia dysku, gdyż kupujący mówił, że dysk zwraca oczywiście sprawny i sam myślałem, że czemu miałbybyć zepsuty. Dysk okazał sie uszkodzony. Trzy negatywne doznania od kupującego spowodowały niechęć do zwrotu pieniędzy.
1. Kupujący po kilkunastu dniach dzwoni i mówi, że chce zwrocić dysk bo mu sie już nie przyda - ok, ma prawo, ale uczucie wykorzystania.
2. Kupujący mówi, że dysk jest oczywiście sprawny.
3. Kupujący zwraca uszdzkodzony dysk.

Client:_____ 24 lipca 2019 23:39
Jak narazie to ja się czuję wykorzystany, na dodatek jeszcze ignoruje pan dyskusję, gdyż straciłem moje pieniądze, dysk odesłałem sprawny, oczekuję zwrotu pieniędzy

Client:_____ 25 lipca 2019 06:02
Pan stracił jak narazie kilka złotych na przesyłce ja kilkadziesiąt

25 lipca 2019 06:02
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

25 lipca 2019 09:14
Tak jak wspomnieliśmy, jeśli Sprzedający zgodził się na odstąpienie od umowy, powinien podjąć dalsze kroki zgodnie z danym uprawnieniem.

Proszę również o informację czy w związku z otrzymaniem uszkodzonego towaru została złożona reklamacja u przewoźnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Client:_____ 25 lipca 2019 10:01
Niestety jak narazie nie otrzymałem nic od sprzedającego, nie wiem czy sprzedający złożył taką reklamację, gdyż ignoruje on moje i państwa wiadomości

Client:_____ 26 lipca 2019 00:00
Czyli jeżeli już to kwotę pomniejszoną plus koszty przesyłek

26 lipca 2019 05:34
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Prosimy Sprzedającego o przedstawienie ostatecznego stanowiska w sprawie do końca dzisiejszego dnia. 

Brak reakcji może skutkować nałożenie ograniczeń na konto.
 
Client:_____ 26 lipca 2019 10:02
Przydałaby się też ekspertyza z serwisu potwierdzającą uszkodzenia dysku jeżeli takie są

26 lipca 2019 23:24
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

27 lipca 2019 00:50
allegro: Konto Sprzedającego pozostanie zawieszone do czasu wyjaśnienia tej sprawy.

Bardzo mi przykro z powodu nieudanego zakupu.

27 lipca 2019 04:29
Nawet jeśli zgodziłem sie od odstąpienia od umowy to dysk zwrócony powinien być w takim stanie jaki sprzedałem tej osobie - dysk ma uszkodzenie elektroniczne - system nie widzi dysku, pomijając że przyszedł z zatłuszczoną obudową i zarysowaniami przy gniezdzie SATA(które nie mogą powstać podczas transportu).
Reklamacja u przewoźnika nie została składana, ponieważ jest to dysk SSD którego uszkodzenie z powodu wstrząsów jest praktycznie nie możliwe, a jeśli tak, byłyby oznaki na obudowie, oznaki co prawda są, ale z winy kupującego - zarysowania przy gniezdzie SATA.
Dysku nie zamierzam naprawiać - odsyłać do serwisu, ponieważ dla mnie są to grosze, ale jestem skłonny zwrócić ten dysk jaki dostałem od kupującego.

Client:_____ 27 lipca 2019 09:34
Dysk odesłałem w takim stanie w jakim go otrzymałem, proszę przedstawić dowody na uszkodzenie dysku, oczekuję zwrotu pieniędzy

27 lipca 2019 09:34
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Client:_____ 27 lipca 2019 11:32
Myślę że nie warto psuć sobie reputację negatywnymi komentarzami

27 lipca 2019 16:06
allegro: Konto Sprzedającego pozostanie zawieszone do czasu wyjaśnienia tej sprawy.

Client:_____ 28 lipca 2019 06:07
Tyle że zablokowanie konta oszusta nie zwróci mi pieniędzy, jak widać nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia i nadal czuje się bezkarny

28 lipca 2019 09:25
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Proszę Sprzedającego o odniesienie się do prośby Kupującego i załączenie w dyskusji dowody świadczące o uszkodzeniu dysku.

Client:_____ 29 lipca 2019 08:33
Czy doczrkam się zwrotu pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

29 lipca 2019 08:33
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Client:_____ 29 lipca 2019 09:28
Oczekuję 48 zł zwrotu za dysk i 9+7 za wysyłki 

29 lipca 2019 11:32
allegro: Kupujący w dalszym ciągu pozostaje bez zwrotu środków i bez towaru. Proszę Sprzedającego o pilne odniesienie się do sprawy i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez Kupującego.

Dodam, że konto pozostanie zawieszone do czasu wyjaśnienia tej sprawy.

29 lipca 2019 13:05
Załaczam zdjęcia po podłączeniu dysku Ocz Vertex przysłanego przez kupującego.
20190729_124653.jpg
29 lipca 2019 13:05
20190729_125014.jpg

Client:_____ 29 lipca 2019 13:11
Szanowny panie, po pierwsze na dysku nie ma systemu, bo go skomentowałem przed wysyłką, po drugie takie rzeczy sprawdza się po uruchomieniu systemu na drugim dysku, to są naprawde takie podstawowe rzeczy
Client:_____ 29 lipca 2019 13:12
Jeżeli już to powinno się takie rzeczy sprawdzać w biosie, albo przynajmniej w boot menu, dysk dotarł do mnie też bez systemu

29 lipca 2019 15:39
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

29 lipca 2019 16:00
Niestety dla kupującego, ale mam sporą liczbe dowodów, że dysk jest uszkodzony, aktualnie przedstawiam dowód, że bios nie widzi dysku, co oznacza nie możliwość korzystania z takiego dysku - uszkodzenie. Na monicie z biosu widać, że tylko mój dysk jest czytany o oznaczeniu SSDS30256..., oraz pamięć flash usb.
20190729_152753.jpg
29 lipca 2019 16:01
20190729_152844.jpg
29 lipca 2019 16:01
20190729_152904.jpg

29 lipca 2019 16:05
Mam nagrane też dwa filmy obrazujące poważne problemy ze startem systemu wraz z dyskiem OCZ VERTEX od kupującego i moim SSDS30256... których jak narazie nie zamieszczam z powodu sporej sporej wagi(w razie konieczności moge zamieścić). Moge także przesłać uszkodzony dysk na potrzeby allegro na własny koszt.

29 lipca 2019 18:16
allegro: Przypominam, że to obowiązkiem Sprzedającego jest udowodnienie, że zastrzeżenia Kontrahenta są bezzasadne, jeśli reklamacja została rozpatrzona negatywnie.

Dlatego prosiłabym Sprzedającego o przedstawienie swojej decyzji reklamacyjnej rzeczowo uargumentowanej w dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

29 lipca 2019 21:31
Jako że dysk jest uszkodzony, na co mam dowody, a uszkodzenie nie mogło powstać podczas transportu, bo opakowanie przesyłki nie było ani wilgotne ani uszkodzone, a ja sprawdzałem dysk przez podłączenie tak jak zwykle - przed sprzedażą dysk służył jako przechowalnik danych, po zwrocie już nie funkcjonował o czym mowa od początku, oraz dowody w postaci zdjęć.
Tym samym wnosze o odszkodowanie ze strony kupującego o fałszywe oskarżenia - nazwanie mnie "Oszustem", odwołanie komentarza negatywnego i zaniechanie beszczelnego postępowania kupującego w celu wyegzekwowania pieniędzy, których kupujący sam sie pozbawił, ponieważ wszystko wskazuje, że kupujący sam uszkodził dysk.

Client:_____ 30 lipca 2019 01:15
Pan sobie chyba kpi, jak narazie to pan wyłudził odemnie pieniądze, i jak narazie to mi należy się odszkodowanie, pan nie ma podstawowej wiedzy, dysk sprawdza się po włączeniu systemu

Client:_____30 lipca 2019 01:18
Ja odesłałem sprawny dysk, i jeżeli już to musiał się uszkodzić w transporcie, jak narzazie nie mam ani dysku ani pieniędzy, więc czuję się okradziony, to nie jest portal zrzutka.pl gdzie podarowuje się pieniądze, przed sprawdzeniem dysku w biosie czy formatował go pan?

Client:_____ 30 lipca 2019 01:25
Negatywny komentarz, jak i blokada jest w pełni zasłużony i pozostanie, by ostrzec innych kupujących przed nieuczciwym sprzedającym i by nie mógł już pan więcej kogoś naciągnąć i oszukać stratą nerwów na użeranie się z nim, zdjęcie numer 2 jest nie wyraźne, jak narazie to ja jestem stratny a nawet dopłaciłem do wysyłki, której zapewnienie jest psim obowiązkiem sprzedającego w przypadku zwrotu, jak narazie nie mam ani dysku ani pieniędzy więc coś jest nie tak

Client:_____ 30 lipca 2019 01:36
Nawet w przypadku uszkodzenia którego nie ma zgodnie z regulaminem ma pan obowiązek zwrócić pomniejszoną kwotę plus koszty wysyłek, warto też rozważyć złożenie reklamacji w poczcie

30 lipca 2019 06:58
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Sprzedający odpowiada za rozpatrzenie reklamacji, może ją uznać lub odrzucić, jeśli przedmiot był zgodny z umową. Sprzedający musi się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie

Z dyskusji wynika, że Sprzedający odrzucił reklamację Kupującego. 

Serwis nie dysponuje uprawnieniami sądu, aby wpływać na sposób rozstrzygnięcia reklamacji przez sprzedawcę. W związku z czym Kupujący może dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej. 

Jednocześnie po wszczęciu postępowania w tej sprawie przez Policję Kupujący może ubiegać się o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących, o którym więcej informacji znajduje się tu: link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Client:_____ 30 lipca 2019 10:16
Sprzedający nie ustosunkował się do reklamacji niezwłocznie tylko ignorował moje wiadomości, przez co zostało zablokowane jego konto, czyli jak zgłoszę sprawę na policję lub do sądu otrzymam rekompensatę z programu ochrony kupujących? Sprzedający okradł mnie

Client:_____ 30 lipca 2019 10:18
Jakie dokumenty będą potrzebne do rozpoczęcia postępowania? Zaświadczenie z komisariatu, pismo od prawnika, szczerze mówiąc mam już dość użerania się drugi tydzień z tym człowiekiem

30 lipca 2019 10:28
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Podczas wypełniania wniosku poprosimy o zdjęcia:
-obu stron dokumentu tożsamości,
-potwierdzenia zgłoszenia sprawy na Policję (jeśli sprawa zgłaszana jest przez Kupującego),
-dowód wpłaty (tylko, jeśli nie było wpłaty przez Allegro Finanse)

Client:_____ 30 lipca 2019 14:58
Dam czas sprzedającemu do końca dzisiejszego dnia, przed zgłoszeniem sprawy na policję, mam jeszcze pytanie co to znaczy jeśli sprawa jest zgłaszana przez kupującego?

Client:_____ 30 lipca 2019 14:59
Czyli kto jeszcze może zgłosić taką sprawę?

Client:_____ 30 lipca 2019 15:55
Czy sprzedający nie ma obowiązku zwrócić pomniejszonej kwoty plus koszty przesyłek?

30 lipca 2019 15:55
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Sprzedający odrzucił reklamację. Nie mamy możliwości uznania, że racja jest po jednej ze stron.Jako Serwis nie mamy uprawnień do podważania zasadności odrzucenia reklamacji, decyzja w tej sprawie należy do Sprzedającego.

Warunki ubiegania się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, znajdują się w linku poniżej: link

Co, do zasady, jeżeli przedmiot nie jest zgodny z opisem, Kupujący musi zgłosić sprawę na policję samodzielnie. W niektórych przypadkach wymagamy także dokumentu potwierdzającego wszczęcie postępowania.

Client:_____ 01 sierpnia 2019 16:06
Przedmiot był zgodny z opisem, a czy jest możliwość złożenia sprawy przez państwo w moim imieniu?

Client:_____ 01 sierpnia 2019 16:08
Bez rozstryzgania kto jest winny, to chyba coś jest nie w porządku że przelałem komuś pieniądze a nie mam ani zakupionego towaru ani pieniedzy, sprzedający to zwykły złodziej

Client:_____ 01 sierpnia 2019 16:09
Zgodnie z regulaminem sprzedający jest zobowiązany zwrócić pomniejszoną kwotę, powinien też przedstawić dodwody na uszkodzenie dysku, ekspertyza z serwisu, lub pomyśleć nad przesłaniem dysku do państwa

01 sierpnia 2019 16:09
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Proszę Sprzedającego o pilne odniesienie się do sprawy i ustalenie z Kupującym konkretnych działań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

01 sierpnia 2019 22:58
Zwróciłbym częśc pięniędzy, ale jak moge dokonać zwrotu jakiejkolwiek kwoty jak kupujący narobił mi tyle problemów, dysk który już nie działa tak jak działał - powtarzam bios nie widzi dysku, a system wraz z dyskiem otrzymanym od kupującego próbuje sie uruchomić ze 2 minuty, po czym następuje wyłączenie monitora, nie ma możliwości aby ze sprawnym dyskiem sie takie rzeczy działym chyba że sie myle, po drugie negatywny komentarz, wyzywanie od oszustów, grożenie policją, nie rozumiem, za co miałbym zwrócić jakiekolwiek pieniądze, za uszkodzenie dysku i jakieś nękania? Kupujący zupełnie nie rozumie co m.in do niego pisze i zwyczajnie nazywa mnie oszustem. Mam film jako kolejny dowód obrazujący co sie dzieje podczas startu komputera z dyskiem systmowym i dyskiem od kupującego, nie moge dołączyć ponieważ ma 16Mb. Jestem skłonny zwrócić kupującemu dysk jaki mi przysłał i to na własny koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

ta wartosc musi zostac zatwierdzona przez modertatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Client:_____ 02 sierpnia 2019 01:54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Pi'szę o zg'oszeniu spr'awy na pol'icję poni'eważ taki jest wy'móg by ubie'gać się o zwrot z prog'ramu och'rony kupu'jących, pa'n za to przez d'wa tygo'dnie ig'oruje dysku'sję, czy syst'em prób'uje pa'n uruc'hamiać z te'go dy'sku ss'd czy inn'ego, który jest usta'wiony jako pierw'szy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

Client:______ 02 sierpnia 2019 02:22
Może mi pan odesłać ten dysk, ale jak go sprawdzę i się okaże że jednak jest sprawny, to będę wymagał żeby zapłacił mi pan podwójnie za marnowanie mojego czasu

Client:_____ 02 sierpnia 2019 03:34
Po pierwsze oczekuję zwrotu za przesyłki 9 zł+ 15 zł

02 sierpnia 2019 09:40
allegro: Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Client:_____ 02 sierpnia 2019 12:53
Czy jest możliwość zgłoszenia sprawy przez państwa w moim imieniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

hm ochrona sprzedających przed kupującymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość greg 34

wykorzystał "swoje prawo" jak ostatni pasożyt odsyłając dysk "bo już mu nie jest potrzebny" a teraz wyzywa od złodziei

tacy ludzie powinni mieszkać w lesie a nie w społeczeństwie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×