Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Gość

Najbardziej wkurzające reklamy 2019

Polecane posty

Gość ehhhhh

No właśnie, o co chodzi z tymi obcislymi białymi spodniami w okres? Kto normalny uzywajacy podpasek zakłada takie spodnie w czasie okresu?? Ja używam tamponow ale bym się nie odwazyla na białe spodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Znowu ten psychiczny osiem jeden. Lecz się. 

Nie mam pojęcia o co chodzi z tymi spodniami 😂 albo jest tez taka reklama jakichś słodyczy jak matka densi tak nowocześnie i tańczy z dziećmi, myślałam, że wypali mi oczy 😂😂😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
24 minuty temu, Gość Gość napisał:

Zelki haribo. O matko 

No ta reklama potrafi wkórwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Reklama Nestle - dodaj świeżości swojemu dniu😤😤😤. Dniowi, kierwa, a nie dniu!Komu?czemu? - dniowi. Wystarczy sprawdzić odmianę na sjp.pl albo w wikisłowniku. Co za d.e.b.i.l wymyśla te hasła, a jeszcze większy zatwierdza do emisji!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Mnie wku...rw. ia reklama jak kilku chłopaczków jedzie samochodem, a potem zatrzymują się na stacji benzynowej i jedzą hamburgery. Ten koleś tak okropnie śpiewa. I jeszcze Kubica na końcu. 🤮

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Tak, białe spodnie w okres. Ogólnie reklamy podpasek always są obrzydliwe. Sorry no. Reklamują podpaski na noc i zbliżenie na majtki modelki, że taka dobra ochrona, a jej nic nie przemokło. No ok, ale od razu w głowie jest ile po tej nocy musi być tam tej krwi. To samo z tymi białymi spodniami. Zamysł, że takie super chłonne, że można białe gacie nosić, ale po co te zbliżenia? Żeby się porzygać? 

Mnie bawią takie nieprzemyślane reklamy. Tata mnie uratował, a matka mówi, że można inaczej i wyciąga z szafki maść. No fajnie, wystarczy tylko to... Ale po uj tam cały "wagon" bandaży, opatrunków i innych plastrów?

Albo płatki bezglutenowe kukurydziane. A od kiedy to kukurydza ma gluten?

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kiss
1 minutę temu, Gość gość napisał:

Tak, białe spodnie w okres. Ogólnie reklamy podpasek always są obrzydliwe. Sorry no. Reklamują podpaski na noc i zbliżenie na majtki modelki, że taka dobra ochrona, a jej nic nie przemokło. No ok, ale od razu w głowie jest ile po tej nocy musi być tam tej krwi. To samo z tymi białymi spodniami. Zamysł, że takie super chłonne, że można białe gacie nosić, ale po co te zbliżenia? Żeby się porzygać? 

Mnie bawią takie nieprzemyślane reklamy. Tata mnie uratował, a matka mówi, że można inaczej i wyciąga z szafki maść. No fajnie, wystarczy tylko to... Ale po uj tam cały "wagon" bandaży, opatrunków i innych plastrów?

Albo płatki bezglutenowe kukurydziane. A od kiedy to kukurydza ma gluten?

Ja bede sprzedawac sliwki bez laktozy 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ja1

Mnie obrzydza reklama m&m. Mam odruch wymiotny jak ja widzę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

 

2 godziny temu, Gość gość napisał:

Tak, białe spodnie w okres. Ogólnie reklamy podpasek always są obrzydliwe. Sorry no. Reklamują podpaski na noc i zbliżenie na majtki modelki, że taka dobra ochrona, a jej nic nie przemokło. No ok, ale od razu w głowie jest ile po tej nocy musi być tam tej krwi. To samo z tymi białymi spodniami. Zamysł, że takie super chłonne, że można białe gacie nosić, ale po co te zbliżenia? Żeby się porzygać? 

Mnie bawią takie nieprzemyślane reklamy. Tata mnie uratował, a matka mówi, że można inaczej i wyciąga z szafki maść. No fajnie, wystarczy tylko to... Ale po uj tam cały "wagon" bandaży, opatrunków i innych plastrów?

Albo płatki bezglutenowe kukurydziane. A od kiedy to kukurydza ma gluten?

 

 

 

Z tym glutenem to pewnie chodzi o to, ze kiedyś pchali do płatków kukurydzianych słód jęczmienny, który zawiera gluten. Wiem, bo sama jestem na tej diecie od urodzenia i zawsze czytam etykiety. Więc zapewne stąd to podkreślenie, że bez glutenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

mnie doprowadza do szału reklama gdzie Dawid Podsiadło 8 razy powtarza i..... i..... i..... i za każdym razem od nowa ta muzyczka jakby się zacięła. Nie mam pojęcia czego to jest reklama, bo nigdy się na tym nie skupiłam, tak mnie rozprasz i jest tak wkurfiająca, że nawet nie wiem o czym jest. Zdaje się że to jakaś usługa. Telefony albo bank.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Z natury powstaje, z naturą jest w zgodzie KUJAWSKIEGO stosuj co dzień...

Co KUJAWSKIEGO? Oleja? No bo chyba tak by to trzeba odmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośc mimi

Reklama jakiegoś banku, gdzie dziecko kopie piłkę w domu, piłka wypada przez okno, a rodzice sikają z zachwytu, jakby to dziecko zrobiło coś super genialnego.

Ogólnie wkurzają mnie wszystkie reklamy, gdzie kobiety biorą leki, aby szybko stanąć na nogi i obsługiwać swoja rodzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc

Ja nie znosze reklam z wzorowa rodzinka (2-3 dzieci) gdzie mama jest robotem domowym i sie jeszcze z tego cieszy ze moze wszystkich obslugiwac, prac, sprzatac i gotowac.A najgorsza seksistowska ale ja zdjeli plynu fairy, jak mama zmywa, tata czyta gazete, a synek pyta taty kiedy butelka bedzie pusta bo chce zrobic statek kosmiczny.Na koniec tata wrecza dziecku pusta butelke-mama jest za glupia zeby z nia rozmawiac i o cokolwiek prosic, traktuje sie ja jak powietrze, mimo ze to ona korzysta z tego plynu ( chodzilo o to ze jest tak gesty ze butelka starcza na dluzej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ola

Wkurzajaca dla mnie jest reklama zelek haribo  gdzie jacyś ludzie na zebraniu gadają jak przedszkolaki. Ale lubię reklamę voltarenu z mopsem, fajny jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bambino

W...ia mnie reklama Bambino. Facet sprawdza, jak jego Miśka jest wytresowana. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hdhdhhdhdh

Apap extra ze strażakiem, credit agricole z podsiadlo, provident, bocian, always, wszystkie na grzyba w pochwie, i wkurza mnie jak leci pod rząd reklama 6 różnych piw 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kch

Reklamę Haribo akurat lubię. 

Wkurzają mnie reklamy z dennymi dialogami. Np,, ty w aptece? Taki okaz zdrowia? " mam ochotę odpowiedzieć za te druga osobę coś w stylu,, ja  tylko po podpaski/gumki wpadlam". 

I te przemadrzale dzieciaki w reklamach, np ta wkurzająca dziewczynka w Smart Kids Bell, albo ten chłopiec z lokami w reklamie  pociągów.. 

Była też reklama lacalut activ. Boże, skąd oni wzięli taka skrzeczaca babe do reklamy?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jeju

Mnie wkurzaja te rekamy gdzie kobiety sa gownem z przeznaczeniem do sprzatania gotowania i obslugi. Rozne plyny, dodatki do potraw i mamica rodzinna dostaje orgazmu bo jej wieprz i be k arty sie nazarli a teraz moga lezec do gory bebzonami, a ona hobbystycznie zapier d alac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
Dnia 5.08.2019 o 19:22, Gość Ola napisał:

Wkurzajaca dla mnie jest reklama zelek haribo  gdzie jacyś ludzie na zebraniu gadają jak przedszkolaki. Ale lubię reklamę voltarenu z mopsem, fajny jest.

Hah voltaren z mopsem tez lubie 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kch
Dnia 4.08.2019 o 21:39, Gość Ja1 napisał:

Mnie obrzydza reklama m&m. Mam odruch wymiotny jak ja widzę. 

Chyba chodzi Ci o skitelsowa wysypke?? Obrzydliwe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

 

17 godzin temu, Gość Jeju napisał:

Mnie wkurzaja te rekamy gdzie kobiety sa gownem z przeznaczeniem do sprzatania gotowania i obslugi. Rozne plyny, dodatki do potraw i mamica rodzinna dostaje orgazmu bo jej wieprz i be k arty sie nazarli a teraz moga lezec do gory bebzonami, a ona hobbystycznie zapier d alac

Pamiętam jeszcze lepszą. Kobieta sprząta i męczy, a mężuś jej w pewnym momencie przynosi jakiś płyn i pokazuje jak szybko ogarnia sprzątanie z tym płynem. Szowinizm pierwsza klasa. Sprzątaj, sprzątaj, ale nawet na to jesteś za głupia, bo nie znasz tego cudownego płynu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
Dnia 4.08.2019 o 23:35, Gość gość napisał:

mnie doprowadza do szału reklama gdzie Dawid Podsiadło 8 razy powtarza i..... i..... i..... i za każdym razem od nowa ta muzyczka jakby się zacięła. Nie mam pojęcia czego to jest reklama, bo nigdy się na tym nie skupiłam, tak mnie rozprasz i jest tak wkurfiająca, że nawet nie wiem o czym jest. Zdaje się że to jakaś usługa. Telefony albo bank.

Mam to samo i nie pozwolila bym na tak głupia reklamę z moim wizerunkiem. Poprostu jakby był ...a i... I

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gosc
Dnia 8.08.2019 o 22:35, Gość Bambino napisał:

W...ia mnie reklama Bambino. Facet sprawdza, jak jego Miśka jest wytresowana. 

To tłuste babsko z kokotem na łbie to kwintesencja grażyństwa, a on to taki buraczany wulcok. Jak dla mnie, wybór takich indywiduów do reklamy to strzał w stopę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Miss Sosnowca
Dnia 4.08.2019 o 13:59, Gość Gość napisał:

Co to za nowa moda: facet z koczkiem? Coraz więcej takich występuje w reklamach.

Ten fryz wygląda jak zawiązany worek na śmieci. Tak. Tak to widzę 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bebebebe

Nie rozumiem po co tu się wypowiadają osoby, które nie oglądają telewizji i co za tym idzie reklam. Jak nie macie nic do powiedzenia na temat tematu to nie piszcie tutaj 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

jak sobota to tylko do lidla, do lidla...

glupszej piosenki w żadnej reklamie nie było i leci to przed każdym weekendem od kiedy wymyślili niedziele niehandlowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szklaneczk9a
1 godzinę temu, Gość Gosc napisał:

To tłuste babsko z kokotem na łbie to kwintesencja grażyństwa, a on to taki buraczany wulcok. Jak dla mnie, wybór takich indywiduów do reklamy to strzał w stopę.

Mam identyczne zdanie o tej kobiecie- taka gruba, nalana,zaniedbana i z brzydka twarza baba. GRAŻYNA.
Z tym wlasnie kojarza mi sie teraz produkty tej firmy ktore omijam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×