Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

darka65

Praca na stacji benzynowej

Polecane posty

Witam, mam pytanie do osób pracujących na stacji benzynowej i nie tylko. Od 2,5 miesiąca pracuję jako kasjerka na pewnej stacji mającej nazwę pewnego kwiatu na "L" w nazwie. Praca nie jest męcząca fizycznie, lecz dochodzi tam do różnych sytuacji, i może być momentami męcząca psychiczne. No i właśnie co do tych sytuacji. Zdarzyło mi się już parę wpadek dotyczących płatności za paliwo. Na swoim koncie mam:

-Raz wieczorem, gdy był duży ruch, klientka płaciła za paliwo, a ja z roztargnienia zapomniałam je policzyć. Klientka zorientowała się o tym dopiero po pewnym czasie i musiała wracać 30 km, żeby zapłacić, z powodu czego było mi naprawdę przykro 

-Raz kasowałam klienta zza granicy, który płacić za paliwo i papierosy o wartości paruset złotych. Gdzieś w tym wszystkim zapomniałam nabić to paliwo, klient nie zorientował się i odjechał, a ja musiałam oddać 180 zł z własnej kieszeni.

-Raz płaciła u mnie pani, której mąż tankował gaz i paliwo. Pani wspomniała tylko o paliwie, i tylko je policzyłam, więc niby nie moja wina, ale i tak mam wrażenie, że to w moim obowiązku było jakoś dopytać.