Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość tommy

sytuacje w pracy

Polecane posty

Gość tommy

Wykorzystywałyście kiedyś w pracy sytuacje, gdy podobałyście się jakiemuś facetowi, poprzez przekazywanie części swojej pracy jemu,

załatwianie różnych spraw itp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przed chwilą, Gość tommy napisał:

Wykorzystywałyście kiedyś w pracy sytuacje, gdy podobałyście się jakiemuś facetowi, poprzez przekazywanie części swojej pracy jemu,

załatwianie różnych spraw itp?

tak, kiedyś poprosiłam żeby odebrał paczkę która przyjdzie do mnie, dzięki temu mogłam go jeszcze raz zobaczyc na koniec dnia i stanąć bardzo blisko:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość więc dodaję
Przed chwilą, Gość gość napisał:

tak, kiedyś poprosiłam żeby odebrał paczkę która przyjdzie do mnie, dzięki temu mogłam go jeszcze raz zobaczyc na koniec dnia i stanąć bardzo blisko:)

...bo to on mi się podobał..jeszcze powinnam dodać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tommy

właśnie, chyba nie zrozumiałaś pytania:) ale ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rozwalona
Przed chwilą, Gość tommy napisał:

właśnie, chyba nie zrozumiałaś pytania:) ale ok.

nigdy nie doczytuję do końca..albo tylko koniec bez początku:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tommy

ok, może ktoś się jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

Siema Piedestał! 🙋‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Hanan

Szok, skąd biorą się takie jak wy? To perfidne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tommy

gość gośc: nie masz nic do powiedzenia to nie pisz i nie zaśmiecaj wątku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tommy

Hanan: a myślisz, że mało jest takich sytuacji? Pewnie że to perfidne, ale dość powszechne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

czyżby niewłaściwie ulokowane zainteresowanie?

nie, mnie się nie zdarzyło, ani jedno ani drugie 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość

no cóż, panowie bywają próżni, za księżniczkami sie oglądają, wiec za nią zapierd alaja 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie. Uczucia to jedno a praca to drugie. Nie należy tego mieszać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

z pewnoscia pelno jest takich s z m a t ktore wykorzystuja slabosc faceta w jej kierunku, ale to tylko s z m a t y 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tommy

dlaczego szmaty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gosc

skoro wolisz wyzysk od partnerstwa to twoja sprawa

nudzisz sie tam piedestal i takie durne prowo watki zakladasz 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×