Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość jula1208

Problemy przy stosowaniu plastrów Evra

Polecane posty

Gość jula1208

Cześć Dziewczyny! Pytanie do tych, które stosują lub stosowały plastry antykoncepcyjne Evra. Używam ich od ok. roku i wcześniej wszystko było w porządku. Jednak podczas tego cyklu, po naklejeniu drugiego plastra pojawiło się plamienie, a po 3 dniach normalne krwawienie jak przy okresie i trwa już ponad tydzień. Do tego mam strasznie obrzmiałe i tkliwe piersi. Czy któraś z Was miała podobne problemy przy plastrach? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość

Działający kod promocyjny -25zł na konsultację w Dimedic: marta202285

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sonia

Ja już od dawna nie stosuje takie anty, przeszłam na kapturek naszyjkowy caya i jest super 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×