Gość Krzysztof Napisano Październik 22, 2019 Potrzebuje jakoś zorganizować do swojej firmy dostawę artykułów biurowych. Sporo tego u mnie idzie i szukam dobrego dostawcy, który będzie sprawnie realizował zamówienia bez jakichś niepotrzebnych opóźnień. Jak macie coś sprawdzonego to dajcie namiary. Oczywiście jak będą dobre ceny to też dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość gość Napisano Październik 30, 2019 Dla mnie warto zajrzeć do sklepu biurwa.pl – przede wszystkim bardzo duży wybór produktów, zamówienia bardzo sprawnie realizowane, bo wszystko dostępne jest praktycznie od ręki więc nie będzie opóźnień i czekania na zamówienie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Krystian Napisano Grudzień 5, 2019 Strona ezaopatrzenie.pl, najlepiej przez internet, bo w tych stacjonarnych to drogie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kasiakorcz 0 Napisano Kwiecień 21, 2020 Najlepiej przez internet. Sklepy w sieci mają o wiele korzystniejsze ceny, poza tym przy wiekszych zamowieniach dla firm można liczyć na spore upusty cenowe. Poza tym wygodniej jest zrobic raz na jakiś czas wieksze zamówienie niż chodzić stacjonarnie z byle pierdułką.... No i obecnie nie wiem czy jakiekolwiek sklepy biurowe są w ogóle czynne. Ze swojej strony polecam ten sklep https://www.biurfan.pl/klipy-i-spinacze-biurowe-cat-347 Dobre ceny. Spore wyposażenie I darmowa wysyłka do paczkomatów powyżej zamówień 80 zł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marta Lustr 0 Napisano Luty 22, 2022 No jasne, jak stemple wizytówki i pieczątki to bierz stempleks.pl, szybko Ci dostarczą i sprzęt na lata, sama mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach