Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Lol

Prezenty od teściowej

Polecane posty

Gość Lol

Ciągle dostaję od przyszłej teściowej drogie prezenty, takie np za parę stówek. Jak się z tego wyplątać, jestem jeszcze studentką, nie zarabiam i nie stać mnie na to żeby kupować coś równie wyszukanego. Zresztą wcale nie chcę tych prezentów, nie mam 5 lat, nie muszę niczego od niej dostawać z jakiejkolwiek okazji, a już na pewno nie kilka razy w roku! Co byście zrobiły, tak żeby się nie obraziła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Gość
7 godzin temu, Gość Lol napisał:

Ciągle dostaję od przyszłej teściowej drogie prezenty, takie np za parę stówek. Jak się z tego wyplątać, jestem jeszcze studentką, nie zarabiam i nie stać mnie na to żeby kupować coś równie wyszukanego. Zresztą wcale nie chcę tych prezentów, nie mam 5 lat, nie muszę niczego od niej dostawać z jakiejkolwiek okazji, a już na pewno nie kilka razy w roku! Co byście zrobiły, tak żeby się nie obraziła?

Nie wiem co Ci doradzić ale też nie lubię dostawać drogich prezentów. Nie mam takich potrzeb. Może niech Twój facet jej to powie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Figa