Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Polecane posty

Hej. Dzisiaj robiłam po raz pierwszy hybryde w domu. Wszystko robiłam krok po kroku i przyszło na naniesienie top coatu. Pomalowalam nim paznokcie, włożyłam do lampy, odczekalam ok. 60 sekund i przetarlam paznokcie cleanerem. Niestety top coat jakby starł się, zmatowił, ogólnie porażka, w ogole nie blyszczal. Używam top coatu z lovely 4 w 1. Czy ktoś używał tego top coatu? Jestem dopiero początkująca w tych tematach, to dopiero mój pierwszy raz z hybrydami. Probowalam też nanieść matowy to coat też z lovely, ale gdy przetarlam to zrobilo sie tak samo, top coat sie zdarł, w ogóle wyglądał okropnie. Proszę o pomoc 😭

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten top to ogólnie porażka. Zainwestuj w jakiś lepszy, np. od provocatera. Ja używam ich lakierów i są sztosem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo te z eveline, są chyba bez przemywania Oraz ważna jest lampa. jeśli piszę utwardzaj w lampie led 30s to tak zrób i ani sekundy krócej. A i sprawdź moc lampy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie polecałabym Ci spróbować z innym topem. Spokojnie możesz sobie zacząć od tańszego produktu - topów Claresa. Na pewno będziesz zadowolona 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

top jest najważniejszy więc bym na nim nie oszczędzała, pięknie błyszczą się z indigo ale nie należą do najtańszych, jak jesteś początkująca nie wiem jak Ci sie je będzie nakładać bo są też dość gęste co niby lepiej ale zbyt gęstymi też nie jest łatwo, ja daję radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się